9 trofee si 14 shortlisturi pentru 5 campanii romanesti la Eurobest 2016

9 trofee si 14 shortlisturi pentru 5 campanii romanesti la Eurobest 2016

Un premiu Gold, 3 premii Silver si 5 premii Bronze - acesta este bilantul Romaniei la Eurobest 2016, a 9-a editie a festivalului dedicat industriei europene a creativitatii, desfasurat in acest an la Roma in perioada 30 noiembrie - 2 decembrie. Acestora se adauga un numar de 14 shortlist-uri obtinute de 5 proiecte romanesti, apartinand agentiilor McCann Worldgroup Romania si Publicis Romania.

Astfel, PAUL - "Bittersweet Pies", Fundatia Renasterea - "Brave Cut", Radio 21 - "Go Mono", Automobil Clubul Roman - "Mr. Bear Driver" si Carrefour - "Shop Like a Jedi" sunt campaniile romanesti inscrise si recunoscute la aceasta editie a festivalului. Lista completa a premiilor este mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related