7 ani de cand Covalact e "Prea bun. Prea ca la tara". Ii luam la pas cu clientul si agentia

7 ani de cand Covalact e "Prea bun. Prea ca la tara". Ii luam la pas cu clientul si agentia

In 2010 aparea pe piata brandul Covalact de Tara si, odata cu el, si replica unei ardelence infipte inspirata de bunica unuia dintre creativii campaniei. "Prea bun. Prea ca la tara" avea sa se infiga bine in constiinta romanului, expresia putand fi "declinata" in varii sensuri, contexte si conversatii. Unde brandul nu se facea uitat, zicem noi, din meritul Coanei Chiva, un personaj inchegat si memorabil, campion al "gustului de tara romanesc".

Treptat, Covalact s-a transformat din produs local intr-un brand national, al cincilea jucator in piata totala de lactate (cu o cota de piata de 5,4 % in ultimele 3 luni ale anului trecut) si lider de piata pe 7 categorii de produse lactate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related