Cel mai nou proiect Kubis pentru Grolsch: Awake Your Curiosity Experiment

Cel mai nou proiect Kubis pentru Grolsch: Awake Your Curiosity Experiment

Deoarece cea mai importantă misiune Kubis este să integreze în cel mai natural mod tehnologia în comunicarea fiecărui brand de care se ocupa, iată încă un proiect care a fost creat special pentru a aduce brandul Grolsch mai  aproape de oameni,  într-un mod cât mai relevant.

Awake Festival a avut ca scop crearea pentru oameni a unui spațiu propice reconectării cu ei înșiși. În același timp,  conceptul de “awakening” este unul dintre elementele componente ale ADN-ului de brand Grolsch. De aici a început provocarea echipelor reunite Grolsch și Kubis: găsiți un insight puternic, creați ceva îndrăzneț, apoi implementați tehnic. Zis și făcut: câteva luni mai târziu s-a născut experimentul Grolsch, o îmbinare perfectă de strategie, idee, matematică, determinare, tehnică, neuroștiință și – deloc neglijabil – muzică!

„A fost un moment în timpul prezentării pe care Kubis Interactive a susținut-o pentru această campanie, când toți am simțit puterea conceptului. A fost genul de idee care odată prezentată nu a mai fugit din mintea noastră. Când am spus-o mai departe, a generat fix aceeași reacție.

Atunci a fost clar. Trebuie să facem acest proiect. Am fost implicați de cei de la Kubis în toate etapele proiectului și am luat toate deciziile împreună. Probabil că se simte și în proiect cât de bine iese când clientul și agenția sunt realmente o echipă.”, Georgiana Bercu, Brand Manager, Grolsch România.

„Când o idee este puternică, iar agenția face echipă cu un client care crede la fel de mult în acea idee, aproape orice este posibil. Am reușit să punem la punct toate detaliile, am aliniat toți oamenii, am strâns toate feedback-urile posibile și de la primul draft până la ultimul, am văzut cum ceva extraordinar prinde formă. Lucrul în echipă a fost cel mai important. Doar așa am reușit să facem totul să se întâmple.”, Cristina Schițco, Group Account Director, Kubis Interactive

Provocarea Grolsch a fost una neconvențională: să le demonstreze oamenilor într-un mod creativ, folosind tehnologia, de ce este bine să ia din când în când o pauză pentru a se reconecta la ei înșiși.

Astfel, niciun invitat nu a știut la ce fel de experiment participă. După ce s-au așezat pe scaune și au primit indicații despre cum să-și poziționeze căștile pe cap și măștile pe ochi, invitații au asistat la un concert live Vița De Vie.

Dar asta nu este tot! Căștile care înregistrează activitatea neuronală au transformat emoțiile în ecuații matematice, iar cu ajutorul celor de la Aural eye, fiecare creier a generat propria operă de artă sub formă de proiecții vizuale.

 „Am folosit căști care înregistrează activitatea neuronală și care transformă emoțiile participanților în mici ecuații matematice. Fiecare ecuație reprezintă o undă a creierului. În experiment ne-am folosit de 3 unde: relaxare, atenție și intensitate. Pentru fiecare undă am creat un corespondent vizual prin cercuri geometrice, fum și particule foarte mici sclipitoare. Practic, am făcut din gândurile oamenilor matematică și din matematică am făcut artă vizuală în funcție de ce a generat fiecare creier.”,  Răzvan Pascu, Neuroheadsets & Visual Art Specialist, Aural Eye

După doar câteva melodii, sunetele cotidiene au interferat: soneria de telefon, traficul, alerta e-mailului și alte zgomote de oraș. În acel moment, niciun creier nu a mai desenat. Asta se întâmplă cu creierul nostru zi de zi, când ne stresăm încercând să rezolvăm multe lucruri deodată.

„A fost genul de brief pe care de când l-am primit am zis că o să fie altceva. Pe scurt, brieful s-a mulat pe un context care la rândul lui s-a cuplat cu un insight, et voilà, s-a născut o idee într-un brainstorming târziu. Un experiment prin care deconectăm oamenii din clasicul și, totodată, necesarul multitasking.

Am folosit muzica live ca mijloc de reconectare a oamenilor cu ei înșiși. Am vrut să-i facem să o asculte, nu doar să o audă. Și, mai mult de-atât, am reușit să arătăm cum fiecare creieraș este mult mai mult atunci când se deconectează măcar puțin de la zgomotul de fundal... Și am reprezentat asta prin artă. Artă făcută de ei. Artă pe care toți putem să o facem.”,  Carina Toma, senior copywriter, Kubis Interactive

Mesajul acestui experiment nu e doar o revelație, ci o invitație, de fapt. Să ne facem ceva mai mult timp pentru noi, să punem pauza la rutina multitasking-ului și să ne concentrăm la muzică. Atunci, creierul nostru nu va mai avea nicio limită de creativitate.

Pe scurt, uneori e bine să închizi ochii ca să te trezești.

Regizor: Millo Simulov

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related