Ah, weekend. Feedul de Facebook isi face treaba, iti arata ceva nou la fiecare refresh. Pe Comedy Central, nimic nou. Pe YouTube, Nimic Nou a ajuns la episodul 40. Miroase a cafea proaspata. Totul e perf... Dar tu chiar mai crezi in coincidente? Trezeste-te odata, nu e weekend, e the final countdown! Mai sunt doar 35 ore pana la deadline-ul competitiei Young FIBRA!
Hai mai intai sa te trecem prin ce s-a intamplat pana acum. Ne-am ocupat sa-ti explicam brieful in detaliu: ce trebuie sa stii despre target si despre brandul Telekom, care sunt obiectivele campaniei, ce tipuri de executie poti sa alegi. Am strans chiar si 30 GB de cunostinte pentru stimularea sinapselor tale creative.
Apoi am luat la intrebari juriul local al competitiei. Victor Stroe si Alin Marghidan de la Leo Burnett au avertizat ca brieful nu e chiar usor, dar au plusat cu niste ponturi. Din partea Telekom Romania, Ciprian Postelnicu indeamna lumea la feedback direct de la tineretul cu varste de 15-20 de ani. Andra Miulescu se asteapta la lucrari fara pic de clisee; iar Oana Ioja vrea ca noua idee de campanie sa fie "ceva de speriat".
Intre timp, compatriotii tai creativi pana-n 30 de ani incepeau deja sa inscrie. Asa ca i-am pus in fata unor intrebari. Ce am aflat despre ei: Tudor-Constantin Neagu vrea sa fie strateg, Mihai Sighinas e si el indragostit, dar de creatie, Alexandru Stan a tintit catre digital, iar echipa formata din Bogdan Apetrii si Georgiana Bobu sunt publicitari ieseni, vloggeri in timpul liber.
Ne uitam si la cateva inscrieri misto? Haide:
Daca o voce din capul tau iti spune c-ai putea mai bine, ascult-o. Citeste brieful si arata-ne. Te-asteptam pana maine, 15 octombrie, la 23.59 cu premii in valoare de 3.000 de euro si o portie zdravana de faima nationala in industria de comunicare, dupa ce juriul international al Premiilor FIBRA va spune cat esti tu de misto.
Ce zici, 35 de ore sunt suficiente pentru tine?