Telekom Romania declara 30 GB de #VIDEOLIBERARE si te cheama sa inscrii la Young FIBRA

Telekom Romania declara 30 GB de #VIDEOLIBERARE si te cheama sa inscrii la Young FIBRA

Internetul trebuie sa fie un drept, nu un privilegiu. Fara sa ne dam seama, deja o buna parte a populatiei romanesti a internalizat ideea asta, care a servit si drept motor al celei mai noi campanii Telekom, #NETLIBERARE.
Pentru ca online-ul aduce un soi de libertate absoluta, de la posibilitatea de a invata orice, de a depasi orice distanta fizica, de a comunica cu oricine, de a te exprima in fata lumii, de a infiinta etichete si limbaje noi, de a porni businessuri si de a sustine lideri.

Vorbim de-un concept pe care va trebui sa-l aprofundezi, pentru ca il vei declina mai departe chiar tu, tinere creativ cu varsta sub 30 de ani, in cadrul competitiei "Hai #VIDEOLIBERARE!", organizata in parteneriat cu Telekom Romania si parte din sectiunea Young FIBRA.

Brieful pe scurt: ai de gandit o campanie dedicata cartelei Telekom si beneficiilor acesteia, orientata catre cei carora le fug ochii si mintile inspre tot ce inseamna continut video pe vastul Internet. Detalii, mai jos.

 

Ce asteptam de la tine -- pana pe 15 octombrie?

Idei de proiecte neconventionale care promoveaza Cartela Telekom prin prisma celor 30 de GB oferiti pentru a accesa tot contentul video la care poftesti: de la infinitul YouTube (unde gasesti intreg universul, de la tutoriale la continut educativ la entertainment), la filme, extreme sports sau competitii e-sports.

Ideile trebuie sa fie, atentie:

- Implementabile in Romania;
- Implementabile intr-un buget de maximum 50.000 de euro;
- Incadrate platformei actuale de creatie Telekom (detalii mai jos).

 

Tipuri de executii pe care le poti aborda:

- campanii digitale / social media-led;
- evenimente;
- creative media;
- guerilla marketing;
- OOH;
- promotii.

 

Atentie!  Daca alegi sa inscrii propuneri de vizualuri, lucreaza folosind elementele de brand Telekom din kit.

Atentie!!  Daca iti prezinti ideea intr-un video, incearca sa-l faci sub durata de 1 minut, folosind si semnatura video din din kit.

 

 

Ce trebuie sa stii. Target, obiective, mesaj

- Campania pe care o ai de gandit e adresata, in principal, celor care urmaresc toti YouTuberii de azi si care vor deveni YouTuberii de maine, celor pentru care sharingul video e la fel de natural ca intratul pe Facebook, celor ca isi pun viata, din offline, online si celor care o urmaresc pe a altora.

 

Obiectivele punctuale ale campaniei tin de: 

1) Cresterea preferintei pentru Cartela Telekom in randul tinerilor din segmentul 15-20 de ani; 
2) Cresterea asocierii brandului Telekom cu internetul, inovatia si creativitatea.

- Campania promoveaza Cartela Telekom, concentrandu-se pe beneficiile optiunilor de Internet: 30 GB bonus lunar la viteza 4G la 5 euro credit pentru a urmari tot continutul video disponibil pe net. 

Mesajul-cheie al campaniei: Cartela Telekom vine cu #VIDEOLIBERARE.  

Specificatiile complete ale cartelei Telekom: 5 GB + 30 GB bonus 4G, WhatsApp nelimitat, 1.000 de minute nationale si fix international/SMS-uri nationale, 100 de minute internationale catre mobil, NELIMITAT minute si SMS-uri in retelele fixe si mobile Telekom Romania.

Ele nu trebuie comunicate in intregime, doar cei 30 GB fac subiectul briefului.

 

Despre brand si platforma #NETLIBERARE

Telekom este un brand care se adreseaza atat adolescentilor indragostiti de telefoane, dar si parintilor care acum invata despre posibilitatile online-ului, de la Facebook si WhatsApp, pana la jocuri si resurse informative de tot felul. Chiar si bunicilor aflati la primul lor telefon fara butoane.

De ce chiar toata lumea intra in target? Pentru ca toti ajungem sa fim conectati prin tehnologie si internet, indiferent de varsta. Iar pentru o buna majoritate dintre utilizatorii de smartphone, device-ul devine o extensie a lor.

Gandeste-te cand esti mai nelinistit: cand esti fara chei sau portofel ori cand iti lipseste telefonul?

In 2017, Telekom pune egal intre libertate si internet prin lansarea noii platforme de comunicare#NETLIBERARE. Campania, care cuprinde 5 spoturi TV, accentueaza importanta fundamentala a Internetului si sinonimia lui cu libertatea, relevand accesibilitatea serviciilor Telekom pentru toti romanii.  

Platforma #NETLIBERARE scoate la iveala latura de conectivitate a Internetului, fiind astfel sustinuta promisiunea brandului Telekom, "Experiente impreuna".

 

Evaluare si premii

Evaluarea se va face in doua etape: lucrarile vor fi supuse in faza de preselectie votului publicului (30%), la care se vor adauga notele acordate de juriul (70%) format din: Alin Marghidanu (Group Creative Director, Leo Burnett Romania), Victor Stroe (Head of Strategy and Associate Director, Leo Burnett Romania), Oana Ioja (Brand & Communication Expert, Telekom Romania), Andra Miulescu (Brand & Communication Specialist, Telekom Romania) si Ciprian Postelnicu (Supervisor Media, Telekom Romania).

In urma shortlistului de 10 propuneri, a doua etapa presupune selectia castigatorilor de catre juriul international al Premiilor FIBRA.

 

Criteriile de jurizare vor tine de:

- creativitate & originalitate;
- respectarea briefului;
- relevanta pentru target.

In final, vom avea 3 castigatori ce vor fi anuntati la gala de premiere a festivalului, carora le vor reveni premii in valoare de 3.000 de euro, dupa cum urmeaza:

Premiul I: 1.500 de euro
Premiul al II-lea: 1.000 de euro
Premiul al III-lea: 500 de euro

 

Etapele competitiei

Perioada de inscrieri: 23 august – 15 octombrie 2017 (inclusiv). 

Perioada votului (1) Publicul: 23 august – 29 octombrie 2017 (inclusiv).
Perioada votului (2) Jurati : 30 octombrie - 6 noiembrie 2017 (inclusiv).

Va rezulta un TOP 10 ce va fi anuntat intre 7 si 9 noiembrie 2017.

Perioada votului (3) Juriu FIBRA Awards: 9 noiembrie - 16 noiembrie 2017 (inclusiv).

Anuntarea castigatorilor: 17 noiembrie 2017.

 

Despre Young FIBRA

Young FIBRA este sectiunea dedicata tinerilor sub 30 de ani din cadrul Premiilor FIBRA, festival local de creativitate ajuns la a doua editie in 2017, desfasurata in luna noiembrie la Hotel Caro.

Unul dintre principalii piloni ai misiunii festivalului tine de sustinerea tinerelor talente ale industriei de comunicare. Avand acest obiectiv, punem la dispozitia tinerilor creativi, cu sprijinul partenerilor nostri, briefuri reale ale caror solutii pot fi implementate de catre brandurile in discutie.

Astfel, tinerii se pot face remarcati, ideile lor trecand prin mainile unor jurati de talie internationala, oferindu-le si posibilitatea de a afla implicatiile workflow-ului cu un client real in urma castigarii competitiei. 

Cu alte cuvinte, ai destule motive sa-ti aduni ideile si sa propui o campanie de brand care sa-ti incununeze intreg portofoliul de pana acum. 

 

Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative. 
Festivalul este organizat de IQads, platforma media 
dedicata industriilor creative din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related