Kubis Interactive pe locul întâi în Top 3 ADC*RO în luna septembrie

Kubis Interactive pe locul întâi în Top 3 ADC*RO în luna septembrie

Kubis Interactive, McCann Worldgroup România şi Publicis România / Publicis One au avut în luna septembrie, conform membrilor ADC România, cele mai creative idei.

Noua provocare Grolsch a încercat sa transpună vizual emoțiile pe care le simțim atunci când ascultăm muzică, un experiment cu trei ingrediente pentru 14 participanţi: un concert live, neuroștiință și artă vizuală. „Awake Your Curiosity Experiment” a fost facut de catre Kubis Interactive în preajma festivalului Awake, cu echipa formata din Florin Busuioc, Art Director şi Carina Toma, Copywriter.

Ruxandra Matache, Group Creative Director & membru ADC România prezinta cinci motive pentru care a dat nota maxima acestei idei: “Idee simpla a bit beyond clasic advertising // Explica într-un mod visually striking un concept destul de abstract - cât de mult ne afecteaza stresul. Kudos to Aural Eye pentru visuals! // Dovedeşte într-un mod engaging ca oricine poate fi creativ când se relaxeaza şi se concentreaza pe un singur lucru. // Combina seamless arta cu ştiinţa şi tehnologia. // It really fits. Se potriveşte cu brandul  Grolsch, platforma Experimentalist şi cu eventul promovat - Awake Festival.”

Locul al doilea este ocupat de McCann Worldgroup România, pentru campania de lansare Taco Bell, singurul Taco Bell pe o raza de 1208 km, primul din Europa Centrala şi de Est. Şi pe asta au mizat şi în campanie, cu mesaje personalizate pentru diverse alte ţari lipsite de celebrul fast-food, prin care le invitau sa viziteze România pentru a face, cu aceasta ocazie, şi o vizita la Taco Bell din România. Echipa McCann: Arpad Rezi, Art Director şi Bogdan Costin, Copywriter.  

Locul 3 ne da ocazia sa-l menţionam pe Morgan Freeman, într-o reacţie surpriza de la Visa pentru un fan Untold: “A gift from Visa – Morgan Freeman narrates Carmen’s Facebook comment”, idee marca Publicis România/Publicis One, cu echipa Karla Georgescu, Art Director şi Ruxandra Drilea, Copywriter.

Menţiunile lunii septembrie merg catre Golden Brau & Geometry Global, pentru „Panoul care aduce distracția făcută de soare pe plaja” (cu Ştefan Vasilachi – Head of Art & Bogdan Costin – Senior Copywriter).

Echipa de la Funky Citizens pentru „Infografice civice” şi coperta celui mai recent numar Decât o Revista, cu tema „Noi şi ei”, cu un ping-pong creativ între Lehel Kovács, Ilustraţie, Artemisa Pascu, Design şi Cristian Lupşa, Editor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related