FIBRA Creative Night – Un slalom printre failurile si curajul din entertainmentul publicitar romanesc

FIBRA Creative Night – Un slalom printre failurile si curajul din entertainmentul publicitar romanesc

Premiile FIBRA constituie un demers serios si necesar in aceasta industrie; avem nevoie de o competitie creativa locala, cu juriu international, care provine din agentii independente, pentru ca publicitatea romaneasca merita sa fie sarbatorita in primul rand acolo unde se si face, acasa la ea. Totodata, aceleasi Premii FIBRA au nevoie sa se si relaxeze, odata cu publicul lor; caci publicitatea, totusi, nu e pe viata si pe moarte. Asa ca am programat - pe 16 noiembrie, in prima seara a festivalului, incepand cu ora 19.00 -  un panel dedicat entertainmentului in reclamele romanesti. Uneori voluntar, alteori cat se poate de involuntar. 

Stiti despre ce vorbim: acel compendiu de spoturi (in buna masura, locale) despre care, de regula, nimeni nu stie de unde apar, dar in care stralucesc cele mai profunde cosmaruri ale agentiilor de publicitate: scenariile unor situatii de-a dreptul extraterestre, dialoguri de plastic, glume neinspirate sau productii extrem de aeriene. Dar, asa cum vom vedea, aceste ad-uri joaca un rol pe scena publicitara, asa ca merita un genre de sine statator. Intitulat, cu voia dumneavoastra, "WhatTheFuck".

Cu ajutorul invitatilor nostri, vom comenta asupra catorva culmi ale acestei categorii, alaturi de care vom plasa strategic si unele dintre cele mai amuzante si entertaining campanii romanesti. Unele care n-ar fi fost complet straine de eticheta "WTF", dar care pe undeva s-au metamorfozat si s-au infiltrat cu succes in tabara lui "ASA DA".

P.S. Pentru panelurile serioase de la FIBRA, va rugam sa va indreptati aici.

 

Cine prezinta, cine comenteaza?

Silviu Gherman (Comedian, Vlogger & CEO, Teleschpenker), omul care (inca) pune publicitarii pe acelasi piedestal cu Platon, joaca rolul moderatorului la FIBRA Creative Night, ghidandu-ne de-a lungul calatoriei fantastice pe taramul entertainmentului publicitar romanesc.

Silviu ii va avea alaturi pe: 

Costin Bogdan (Group Creative Director, McCann Romania)
Raul Gheba (Copywriter, MullenLowe Romania)
Anca Macoviciuc (Morning Show Host & Producer, TANANANA) 
Bogdan Naumovici (Managing Partner, 23 Communication Ideas) 
Ruxandra Predescu (Freelance PR & Blogger, printreranduri.eu)
Valentin Suciu (Creative Partner, Jazz Communication)
si Carmen Tiderle (Creative, Directia Creativa).

 

Daca ai inceput sa te uiti dupa bilete, opreste-te imediat

Nu de alta, dar te uiti degeaba. Intrarea la Creative Night e complet libera si nediscriminatorie, asa cum speram sa devina si publicitatea in general. Asa ca vino direct, cu mic, cu mediu si cu mare, la Hotel Caro, pe Barbu Vacarescu 164A. Cand am zis? Joi seara, pe 16 noiembrie, in intervalul 19.00-21.00, dar pregateste-te sa stai si mai mult daca e cazul. 

Iar daca nu-ti suna rau nici debate-urile programate in cadrul conferintelor FIBRA, informatii despre pass-uri gasesti aici.

 

Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative. 
Festivalul este organizat de IQads, platforma media 
dedicata industriilor creative din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

In Romania, Lowe este de 23 de ani una dintre cele mai mari agentii de publicitate, autoarea unor campanii memorabile, iar la nivel global, Nazis against Nazis este cea mai recenta dintre campaniile care au plasat... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related