Recolta de Crăciun, partea a doua. Într-un viitor condus de AI, roboții iubesc și greșelile sunt necesare

Recolta de Crăciun, partea a doua. Într-un viitor condus de AI, roboții iubesc și greșelile sunt necesare

Am strâns o nouă recoltă cu reclame de Crăciun. S-au copt de toate soiurile: cu lacrimi, nostalgii, ironie, elfi, Moș Crăciuni, brazi în poziții ideale, greșeli necesare și distopii. După primele semne din noiembrie, unde animațiile drăgălașe erau pe tronul publicitar, avem acum partea a doua a reclamelor de Sărbători.

Începem cu preferata noastră. Un viitor în care lumea e condusă de inteligența artificială, închipuit de Jung Von Matt pentru Edeka. Vă mai amintiți de Edeka? Erau cei care, acum doi ani, veneau cu cea mai tristă reclamă de Crăciun. Și care acum un an continua tot pe o notă discordantă în calupul de Sărbători. Anul acesta, vin cu un robot care învață să iubească:

 Havas Lisabona și NOS au aflat numărul secret al lui Moș Crăciun:

Macy și BBDO cred că cadourile perfecte sunt cele imperfecte

Greșeli fac și elfii din reclama Air New Zealand, realizată de Host/Havas:

Ikea caută poziția perfectă a bradului cu ajutorul 72andSunny Amsterdam:

Și, la final, niște dans de la BBC:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related