[Pe culmile lui 2017] Talida Cristea: "Pentru Romania, a fost despre miscarea #rezist. Pentru femei, a fost despre #metoo. Pentru branduri, despre purpose"

[Pe culmile lui 2017] Talida Cristea: "Pentru Romania, a fost despre miscarea #rezist. Pentru femei, a fost despre #metoo. Pentru branduri, despre purpose"

2017 a avut multe unghiuri, spune Talida Cristea, Client Service Director Kubis Interactive. Pentru agentie, anul acesta a fost despre consolidare. Pentru industria gloabala, despre shiftul de la consumator, la om. Pentru publicitatea din Romania despre firul rosu strategic si intelegerea digitalului. Si mai putine pitch-uri, dar mai bine organizate si cu briefuri mai bine scrise.

Ce isi doreste Talida pentru 2018: mai putine seri de duminica petrecute in Piata Victoriei sau la Parlament. Si lucruri facute bine.

 

Pentru noi, cei din Kubis, 2017 a fost despre consolidare. Pentru Romania, a fost despre miscarea #rezist. Pentru femei, dar mai ales pentru barbati, a fost despre #metoo. Pentru branduri, despre “purpose”. Si tot asa. 2017 a avut multe unghiuri, deci ar fi nedrept sa ma rezum la doua cuvinte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Branded


Related