[Pe culmile lui 2017] Talida Cristea: "Pentru Romania, a fost despre miscarea #rezist. Pentru femei, a fost despre #metoo. Pentru branduri, despre purpose"

[Pe culmile lui 2017] Talida Cristea: "Pentru Romania, a fost despre miscarea #rezist. Pentru femei, a fost despre #metoo. Pentru branduri, despre purpose"

2017 a avut multe unghiuri, spune Talida Cristea, Client Service Director Kubis Interactive. Pentru agentie, anul acesta a fost despre consolidare. Pentru industria gloabala, despre shiftul de la consumator, la om. Pentru publicitatea din Romania despre firul rosu strategic si intelegerea digitalului. Si mai putine pitch-uri, dar mai bine organizate si cu briefuri mai bine scrise.

Ce isi doreste Talida pentru 2018: mai putine seri de duminica petrecute in Piata Victoriei sau la Parlament. Si lucruri facute bine.

 

Pentru noi, cei din Kubis, 2017 a fost despre consolidare. Pentru Romania, a fost despre miscarea #rezist. Pentru femei, dar mai ales pentru barbati, a fost despre #metoo. Pentru branduri, despre “purpose”. Si tot asa. 2017 a avut multe unghiuri, deci ar fi nedrept sa ma rezum la doua cuvinte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Related