E asta campania de publicitate a secolului?

E asta campania de publicitate a secolului?

Publicul a votat si a spus ca da. Acum, sa lasam si juriul de specialitate sa decida. Un grup de publicitari anonimi, dar ingrijorati, vrea sa inscrie un studiu de caz special, Project Meddle, la festivalurile de publicitate, printre care Cannes, Clio sau NY Festivals. Project Meddle arata, in detaliu, cum Rusia a influentat alegerile din SUA.

”Ne place sau nu, Rusia a creat cea mai de impact campanie de publicitate a secolului. Acum, noi o inscriem sa primeasca premiile pe care, din pacate, le merita”, scriu ei in intampinarea site-ului. 

Site-ul este un manual de publicitate in sine, cu exemple detaliate ale acestei campanii:

Autorii se recomanda ”un grup de creativi ingrijorati, din intreaga lume, care au platit inscrieri la festivaluri importante de publicitate in numele Rusiei”.

”Ca specialisti de marketing, ne petrecem zilele folosind aceleasi instrumente, si suntem uimiti de inovatiile si impactul campaniei Rusiei. Si nu in sensul bun”, mai spun ei.

De ce ar trebui ca juratii sa dea premiul Rusiei? 

1. Pentru a recunoaste impactul campaniei

2. Pentru a ajuta la promovarea unei conversatii in mediile influente si, poate, asta va duce la initiative care sa previna astfel de cazuri

Grupul de creativi ingrijorati arata ca si cei care nu sunt jurati pot face ceva: sa doneze si sa sprijine organizatiile de alfabetizare media.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Festivaluri

Sectiune



Related