Pieptosu’ e mai mândru ca niciodată, acum că are o nouă identitate vizuală și un nou packaging

Pieptosu’ e mai mândru ca niciodată, acum că are o nouă identitate vizuală și un nou packaging

Dacă este vremea schimbărilor vestimentare, Pieptosu’ intră și el în trend odată cu noua sa identitate vizuală proaspătă și cu noile ambalaje moderne.

Pieptosu’ este brandul de carne de pasăre al companiei FRAHER, unul dintre cei mai importanți distribuitori și producători din Dobrogea.

Până în primăvara acestui an, sub brandul Pieptosu’ a fost comercializată carne de pasăre vrac, dar și ambalată în pungi, atât în formă refrigerată, cât și congelată. De acum însă, brandul a căpătat un aspect mai fresh. Nu numai că brandul are o nouă identitate vizuală, dar și modalitățile de ambalare cu noul design sunt mai diversificate, produsul fiind disponibil în caserolă, atmosferă protectoare ATM, pungă și SKIN.        

 

„Identitatea vizuală a brand-ului a fost creată în jurul numelui Pieptosu’, un nume puternic și nu lipsit de umor. Cocoșul înfoiat, cu pieptul bombat și cu atitudine de șef al raionului de carne de pasăre s-a impus ca soluție vizuală. Gama cromatică dominată de nuanțe calde de galben și oranj asigură produsului maximum de vizibilitate și o poziție unică pe raftul deja aglomerat al produselor din categorie. Design-ul creat pentru brand-ul Pieptosu a fost declinat cu ușurință pe diversele tipuri de ambalaj, caserolă, pungă, caserolă vidată, diversitatea de produse fiind susținută și de sloganul care îndeamnă cumpărătorul la creativitate gastronomică: Pui în toate felurile!”, spune Matei Arnăutu (Director de Creație la Logo Bigger).

 

Schimbarea a fost făcută în contextul dezvoltării companiei FRAHER, care în ultimii ani s-a extins în județele Tulcea, Constanța, Galați, Brăila, Ialomița și Călărași reușind să ajungă la performanța deschiderii a 10 magazine proprii în orașul Tulcea și având în portofoliu  peste 2000 de clienți din zona Dobrogei.

 

 

"Ideea de a adapta brandul Pieptosu’, prezent în piață încă din anul 2004, la noile trenduri identificate în mediul extern este destul de recentă. Ne-am dorit ca noua imagine Pieptosu’ să vorbească pe limba tuturor, dar mai ales pe cea a gospodinelor moderne, să vorbească cât mai clar prin culori, logotip și slogan.

Pentru Echipa FRAHER aceste straie noi ale Pieptosului reprezintă un nou avânt pe piață și ne fac și mai mândri de puiul nostru în toate felurile. În acest moment suntem mai pregătiți ca niciodată să venim în întâmpinarea fiecărui consumator cu produsele noastre din carne de pasăre obținute în unitatea de tranșare și prelucrare manuală certificată ISO 9001 și ISO 22000. Lucrătorii noștri cu înaltă calificare în domeniul industriei alimentare își pun la dispoziție toată priceperea și îndemânarea pentru a oferi clienților noștri produse sigure și calitative", spune Nicolae Herțea  (Director General al companiei FRAHER).

 

Pieptosu’ în ale sale straie noi se găsește pe piață începând cu 28 Martie 2018 în rețeaua de magazine FRAHER, cât și ale partenerilor din regiunea de SUD - EST a României. Carnea de pasăre comercializată sub brandul Pieptosu’ va fi disponibilă în caserolă de 700-800g și de 2.5kg, pungă de cca. 1 kg, SKIN, stretch, vid, chiar și vrac.

       

 

"Noul Pieptosu’ apare ca un erou în povestea FRAHER, apare ca un nou brand gata pregătit să impresioneze, dar și să satisfacă nevoile fiecărei gospodine. Noul Pieptosu’ este dedicat gospodinei moderne, a gospodinei care este pasionată de gătit, dar care are un timp limitat și are nevoie de inspirație constantă în bucătarie, și mai ales de produse de calitate și proaspete.

Planurile noastre de viitor pentru Pieptosu’ sunt în toate felurile, dar ne dorim în primul rând ca acest brand să cucerească inimile consumatorilor și să devină prima alegere pentru mesele inspirate în familie", spune Nicoleta Cârlan (Director de Marketing pentru compania FRAHER).

 

Campania pentru lansarea noii identități vizuale Pieptosu’ și a noului packaging include semnalizarea prin POSM-uri realizate într-un stil fresh și inovator, crearea unui site de prezentare, comunicare online și în social media, precum și promovarea printr-un spot radio în județul Tulcea și în reviste locale.

 

 

Echipa care a contribuit la noua identitate Pieptosu’:

Monica Apostol, Director de productie Fraher
Nicoleta Cârlan, Director de marketing Fraher
Matei Arnautu, Director de creație Logo Bigger
Anatoli Ciucurovschi, Director de startegie Logo Bigger
Loredana Berteanu, Client Service Director Logo Bigger

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related