Ziua #1 la Cannes: Silver pentru Jazz Communication si MagicHOME, Bronze catre Publicis Romania si Enel Romania

Ziua #1 la Cannes: Silver pentru Jazz Communication si MagicHOME, Bronze catre Publicis Romania si Enel Romania

Zona Health a fost in focus aseara la Cannes Lions, iar campaniile romanesti n-au lipsit din randurile premiantilor (shortlisturile anuntate ieri aici). Campania "Take A Seat/ Together for MagicHOME" semnata Jazz Communication si Magic Makers a primit un Silver in cadrul Health & Wellness/ Fundraising & Advocacy, iar campaniei "The Nest Address", dezvoltata de Publicis Romania si Enel Romania, i-a revenit un Bronze la Health & Wellness/ Animal Health.

Din partea echipei Jazz care a lucrat la campania MagicHOME - premiata foarte recent si cu Grand Effie-ul 2018, alaturi de un Gold Effie (Positive Change/Non-Profit) si un Silver Effie (Engaged Communities) - pe scena de la Cannes au urcat Miruna Dumitrescu (Group Creative Director) si Alecsandra Roman (Head of Strategy). Campania a fost realizata alaturi de Rogalski Damaschin pe partea de PR si produsa de Saga Film:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune

Dictionar



Related