Creative VR, experiență digital - artistică pentru BCR la Art Safari

Creative VR, experiență digital - artistică pentru BCR la Art Safari

Creative VR a augmentat experiența vizitatorilor de la Art Safari, fiind responsabilă cu experințele de Augmented Reality și VR din cadrul galeriei “50 de tablouri impresioniste”, gazduită de BCR. 

Agenția specializată în dezvoltarea serviciilor de Virtual Reality, Augmented Reality și tech, în general, pentru corporate event planning, a implementat o serie de 3 activări care au mixat arta și tehnologia. Activările alese de client au transformat expoziția BCR în zona principală de atracție a evenimentului pentru toti participantii, indiferent de vârstă.

 

Augmented Reality pe o pictură în ulei în stil impresionist

Creative VR a augmentat un tablou iconic, "Fetița cu Fundiță Roz" a lui Nicolae Tonitza, invitații putând admira atât tabloul original, cât și interpretarea digital-artistică bazată pe computer vision.  

 

Primul portal de augmented reality din România

Creative VR a inserat în spațiul galeriei posibilitatea ca, prin intermediul telefoanelor, invitații să deschidă un portal de augmented reality ce le-a permis acestora vizionarea unui video 360 de la Afterhills, festival la care BCR a fost partener. 

 

VR painting

Pentru că vorbim despre o expoziție de artă, invitații au avut ocazia să fie ei înșiși artiști. Aceștia au avut la dispoziție un kit VR, un set-up de ramă și pensule impresioniste, pe care le-au putut folosi pentru a genera prima lor lucrare artistică în VR. 

 

“Ne plac brief-urile care ne dau libertatea să facem lucruri frumoase. Prezența la Art Safari, alături de BCR, a însemnat posibilitatea pentru Creative VR să aibă acces la un numar mare de useri care să experimenteze noile tehnologii. Concluzia - indiferent de vârstă, oamenii sunt deschiși la nou și înțeleg că noul de acum este firescul de mâine, deci se distrează descoperindu-i particularitățile. Încă o data, jos pălăria BCR, pentru direcția aleasă și posibilitatea oferită clienților săi de a avea o privire în viitor”, Alex Dohotaru (Tech Partner, Creative VR).

 

“În ultimul an, în ecosistemul digital BCR am incubat eGO - prima platformă de car sharing 100% electric, am semnat un parteneriat de bike sharing administrat printr-o aplicație mobilă, am inaugurat sucursale cashless și, în curând, vom lansa pe piață o inovație în mobile banking.

Așadar, dimensiunea virtuală a expoziției BCR de la Art Safari a fost la fel de curajoasă. Instalația pe care am construit-o cu partenerii noștri de la Creative VR demonstrează că tehnologia poate aduce arta mai aproape de public și că îi putem provoca la consum de cultură prin experiențe digitale și pe iubitorii de artă.”,  Laura Plugaru (Online Communications, Expert Digital BCR).

 

 

Din partea CVR s-au ocupat de proiect:
Alex Dohotaru - Tech Partner Creative VR
Mih Lovin – Partner Creative VR
Ștefan Tănăsescu – Junior VR Manager

 

Din partea BCR s-au ocupat de proiect:
Adrian Săveanu – Project Manager BTL
Laura Plugaru – Online Communications, Expert Digital BCR

 

Creative VR este un studio de solutii tech, cu focus pe experiențe emersive: VR, Augmente Reality, video 360 și tech pentru event planning. Creative VR a implementat proiecte, majoritatea sub titulatura de "pentru prima dată în România", colaborând constant cu brand-uri sau agentiile de BTL, PR, media, ale acestora în proiecte tip B2B. Printre brand-urile pentru care Creative VR a activat proiecte se numară: Orange, ING Bank, Johnson and Johnson, Coca Cola, BCR, Pepsi, Enel, Danone, Pfizer, Awake Festival, American Experience, etc.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related