Cu peste 1.4 milioane de subscriberi pe YouTube, Selly este cel mai urmărit vlogger din România

Cu peste 1.4 milioane de subscriberi pe YouTube, Selly este cel mai urmărit vlogger din România

Selly, vloggerul Global Influencers, a ajuns la peste 1,4 milioane de subscriberi pe canalul sau de YouTube, devenind astfel cel mai urmarit vlogger din tara noastra. Lansat initial ca un hobby in urma cu sase ani, vlogul lui Selly a devenit destinatia preferata a milioane de tineri care ii urmaresc zi de zi postarile.    

Pe numele sau real Andrei Selaru, Selly a inceput sa posteze vlog-uri din 2012. Printre seriile sale de succes se numara „Tipuri de profesori”, „Daca Google ar fi om” si „Rap Battle”. Selly posteaza atat vlogs, daily vlogs, cat si sketch-uri. In decembrie 2015 a realizat si primul scurtmetraj numit „Craciun Alternativ”.

Toate proiectele pe care le-a desfasurat l-au ajutat sa ajunga ceea ce este astazi, insa tanarul de 17 ani are cateva care i-au ramas in suflet: 

Swap de Vloggeri, de la Telekom, mi s-a parut o provocare tare. Am facut „schimb de vieti” cu Deliric, unul dintre rapperii mei preferati, care a venit la mine acasa in Craiova.

 

Cred ca mai multe campanii ar trebui sa plece de la un insight specific creatorilor de continut. Mi-a placut, de asemenea, sa colaborez cu Salvati Copiii, am facut un live in care am vorbit despre siguranta pe net — un subiect important care e adesea ignorat, a poveestit Selly. 

  

Selly se bucura de toata notorietatea pe care i-a adus-o statutul de vlogger, dar este in acelasi timp constient de faptul ca ea vine la pachet si cu o responsabilitate foarte mare fata de cei care-l urmaresc.

„E un achievement important pentru mine. Nu credeam ca o sa se intample atat de repede, anul acesta am avut o crestere record in abonati si vizualizari pentru ca am fost, cred eu, consistent si am reusit sa gasesc puncte comune intre ce vreau eu sa fac si ce vrea publicul sa vada. Pozitia de lider de clasament vine si cu o responsabilitate mai mare fata de abonati si de comunitatea YouTube romaneasca. Imi propun sa mentin calitatea continutului si sa devin mai bun la ce fac. Publicul se maturizeaza cu timpul si eu ma maturizez odata cu el. Meseria de YouTuber e foarte interesanta si in fiecare zi ai ceva nou de invatat”, spune Selly, incantat de rezultatele obtinute.

 

Intrebat care este cea mai importanta realizare a sa, Selly numeste proiectul 5GANG.

„Ma bucura foarte mult faptul ca am reusit sa strang alaturi de mine 4 vloggeri cu care impart aceeasi mentalitate. Ne ajutam intre noi, ne crestem, facem videoclipuri si muzica impreuna. Ultima piesa 5GANG, „Focuri”, a fost lansata pe 1 iulie si a reusit sa acumuleze mai multe vizualizari si aprecieri decat majoritatea pieselor artistilor romani consacrati. Cu 1.000.000 views stranse in primele 24 de ore si 8.000.000 in prezent, piesa a demonstrat puterea online-ului si a influencerilor si, mai ales, puterea unei colaborari eficiente. "

 

Selly marturiseste ca scopul lui este in primul rand acela de a face oamenii sa zambeasca.

„Daca reusesc sa transmit energia mea pozitiva celor care se uita si sa le fac ziua mai buna, mi-am indeplinit obiectivul. Pe langa asta, incerc sa ii inspir prin ceea ce fac sa isi gaseasca la randul lor o pasiune, un hobby, la care sa devina buni. Multi dintre cei care ma urmaresc ma iau ca exemplu, iar eu sper ca dedicarea si perseverenta mea in ceea ce priveste vlogging-ul sa motiveze oamenii sa faca ceea ce isi doresc”, spune Selly din perspectiva celui care a facut din pasiunea sa un stil de viata.

 

Platforma Global, formata din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agentie de impresariat, Global Events, agentie de evenimente si Global Talent, agentie de talente, reprezinta artisti de top precum INNA, Antonia, Carla's Dreams, Delia, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nuca, Vanotek si influenceri de referinta precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceusan, Carmen Grebenisan, Laura Musuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu si multi altii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related