[Publicitatea in aer] Serban Alexandrescu (Headvertising): Ne-am cam intors in '95, in epoca „anunturilor radio”. Atat la nivel de conceptie, cat si de productie

[Publicitatea in aer] Serban Alexandrescu (Headvertising): Ne-am cam intors in '95, in epoca „anunturilor radio”. Atat la nivel de conceptie, cat si de productie

Stati asa, ca daca tot e luni, e cazul unei scurte recapitulari. De data asta, o facem in public, nu in basecampul nostru. Seria asta de interviuri despre publictatea pe radio nu se bucura de un succes rasunator la noi pe site. Nu din partea respondentilor, adica. Hmmm. Dintr-un motiv sau altul, lumea nu se inghesuie sa-si spuna opinia si nici sa si-o propteasca de fapte. Chiar si asa insa, in cele cateva materiale de pana acum, numele lui Alexandrescu a tot fost pronuntat, asa ca nu puteam sa-l scutim fix pe el de intrebari pe subiect.

De altfel, inainte sa fie reputatia sau interviurile, pentru Serban a fost radioul. Era prin '92.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related