[Noii publicitari] Concluzia simpla a lui Marius Stan (Logo Bigger): "Publicitatea e un domeniu foarte ofertant pentru orice tanar art"

[Noii publicitari] Concluzia simpla a lui Marius Stan (Logo Bigger): "Publicitatea e un domeniu foarte ofertant pentru orice tanar art"

Cum incep carierele in publicitate? Iata cum incep carierele in publicitate: "M-am trezit la un moment dat ca eram de-al casei". Iar apoi, da-i cu briefuri, research, idei refacute, brainstorminguri interminabile. Si poate bere. Cazul lui Marius Stan (Art, Logo Bigger) nu este unic (avem seria asta care sta marturie), dar este interesant. Agentia care-l plateste actualmente cauta un intern, iar Marius a fost acolo la momentul potrivit, ca sa constate ca una-i ce vezi la TV si alta e munca de agentie.

Perioada de acomodare, ca s-o numesc asa, a venit cu mai multe proiecte. Foarte multe. Recunosc, m-am simtit putin overwhelmed, mai ales ca eram si la inceput.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related