![[Marcom 2021] Radu Miu: Multe comportamente contextuale create de pandemie vor deveni obiceiuri de consum permanente sau pot crea oportunități de comunicare pentru branduri](https://media.iqads.ro/2021/02/radu-miu-mercury360-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Tchibo
![[Marcom 2021] Radu Miu: Multe comportamente contextuale create de pandemie vor deveni obiceiuri de consum permanente sau pot crea oportunități de comunicare pentru branduri](https://media.iqads.ro/2021/02/radu-miu-mercury360-cover-410.jpg)
![IAB MIXX Awards: Jean-Marc Laforge, Chief Creative Officer, Geometry Paris - Despre creativitate, idei facute si...nefacute](https://media.iqads.ro/2018/10/picture11-cover-410.jpg)
IAB MIXX Awards: Jean-Marc Laforge, Chief Creative Officer, Geometry Paris - Despre creativitate, idei facute si...nefacute
![IAB MIXX Awards: Mihai Tanase, Head of Digital & CRM, Renault & Dacia Romania - Despre creativitate, idei facute si...nefacute](https://media.iqads.ro/2018/10/juriul-internetics-2017-mihai-tanase-despre-landscape-ul-digital-18026-cover-410.jpg)
IAB MIXX Awards: Mihai Tanase, Head of Digital & CRM, Renault & Dacia Romania - Despre creativitate, idei facute si...nefacute
![IAB MIXX Awards: Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, McCann Prague - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute](https://media.iqads.ro/2018/10/10171871-10153787641479500-8056199260863824982-n-cover-800-cover-410.jpg)
IAB MIXX Awards: Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, McCann Prague - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute
![IAB MIXX Awards: Mugur Patrascu, Founder, ScreenNative - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute](https://media.iqads.ro/2018/10/mugur-pastrascu-foto-high-res-36-cover-800-cover-410.jpg)
IAB MIXX Awards: Mugur Patrascu, Founder, ScreenNative - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute
![IAB MIXX Awards: Adrian Alexandrescu, Managing Partner, Interactions - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute](https://media.iqads.ro/2018/10/adrianalexandrescu-hires-cover-800-cover-800-cover-410.jpg)
IAB MIXX Awards: Adrian Alexandrescu, Managing Partner, Interactions - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute
![[Media in 2018] Oana Padure (Wavemaker): Viitorul inseamna sa depasim media, sa folosim continutul pentru a influenta consumatori care devin din ce in ce mai insensibili la reclama](https://media.iqads.ro/2018/04/oana-padure-ceo-wavemaker-cover-800-cover-410.jpg)
[Media in 2018] Oana Padure (Wavemaker): Viitorul inseamna sa depasim media, sa folosim continutul pentru a influenta consumatori care devin din ce in ce mai insensibili la reclama
![Social Media, mai mult decat o strategie, un real canal media - tema editiei a 8a la "Marketing in Direct"](https://media.iqads.ro/2016/10/14445052-1115698735195827-2285865341928316688-o-cover-410.jpg)
Social Media, mai mult decat o strategie, un real canal media - tema editiei a 8a la "Marketing in Direct"
![Mircea Pascu (Geometry Global): 2016 ne va aduce mai multe proiecte globale si regionale. Acesta a fost unul dintre principalele mele obiective atunci cand am preluat conducerea agentiei](https://media.iqads.ro/2016/01/1-cover-800-cover-800-cover-410.jpg)
Mircea Pascu (Geometry Global): 2016 ne va aduce mai multe proiecte globale si regionale. Acesta a fost unul dintre principalele mele obiective atunci cand am preluat conducerea agentiei
![Geometry Global: In 2014 e "de ajuns" sa fii bun si sa aduci rezultate pozitive in business-ul unui client ca sa te impui ca partener](https://media.iqads.ro/2014/02/mp-cover-410.jpg)
Geometry Global: In 2014 e "de ajuns" sa fii bun si sa aduci rezultate pozitive in business-ul unui client ca sa te impui ca partener
![Eye Conexiuni: Cred ca fiecare agentie are clientii pe care ii merita, asa ca in 2014 ne vom ghida dupa acest principiu](https://media.iqads.ro/2014/01/foto-iulia-suteu-cover-410.jpg)
Eye Conexiuni: Cred ca fiecare agentie are clientii pe care ii merita, asa ca in 2014 ne vom ghida dupa acest principiu
![Iulia Suteu (EYE CONEXIUNI): "Am remarcat ca pentru lansari de produse bugetele de PR au crescut comparativ cu 2011"](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
Iulia Suteu (EYE CONEXIUNI): "Am remarcat ca pentru lansari de produse bugetele de PR au crescut comparativ cu 2011"
![Ruxandra Chiurtu (National Geographic): despre istoria revistei la nivel international si local, pozitionarea in Romania si campanii cu ecou](https://media.iqads.ro/2012/08/photo-large-24014-cover-410.jpg)