Andreea Gavrilă este noul Creative Director al agenției Kaleidoscope Proximity

Andreea Gavrilă este noul Creative Director al agenției Kaleidoscope Proximity

Andreea Gavrilă revine în cadrul agenției Kaleidoscope Proximity în calitate de Creative Director, odată cu repoziționarea agenției într-una business-oriented, cu focus pe consultanță digitală și strategie de business.

Cu aproape 10 ani de experiență în domeniul comunicării și advertisingului digital, Andreea a creat campanii 360 și cu focus digital pentru clienți din aproape toate domeniile: HORECA, FMCG, banking, telecom, tehnologie, e-commerce, automotive, CSR, sustenabilitate, proiecte de strângere de fonduri, campanii de branding, campanii de repoziționare pentru clienți din România și nu numai.

Parcursul profesional include poziții de senior copywriter în cele mai mari agenții de pe piață, dar și experiență în scenaristică și producție video la cea mai importantă televiziune din România. Andreea a revenit în echipa Kaleidoscope Proximity pentru a implementa abordări creative îndrăznețe și tech product-driven, alături de strategii eficiente.

Cu o abordare creativă ce are mereu în focus o viziune strategică, Andreea va coordona grupul de creație al agenției pentru a veni în întâmpinarea clienților cu soluții potrivite pentru eforturile lor de comunicare.

Din noua poziție, se ghidează după principiul că advertisingul ar trebui să fie în primul rând despre oameni și în beneficiul acestora și crede că specialiștii în comunicare ar trebui să funcționeze după trei principii: gândire strategică pe termen lung, respect și responsabilitate.

La baza leadershipului său creativ stau studii muzicale, cursuri de storytelling și scenaristică, pasiune pentru film și filosofie, alături de interes crescut pentru informatică. În timpul liber ajută tinerii muzicieni să se promoveze. În plus, militează pentru readucerea jurnalismului de calitate în fața comunităților și combaterea fake news la nivel local, prin tehnologie. Parcursul său creativ a ajuns, astfel, natural în domeniul vast al comunicării, unde îmbină imaginația cu soluțiile tehnice și rigurozitatea rezultatelor concrete.

 

„Sunt încântată să fac parte dintr-o echipă atât de efervescentă în peisajul digital din România! Kaleidoscope Proximity este locul în care lucrurile se întâmplă la nivel accelerat atât în plan individual, cât și în ceea ce privește nevoile de business ale partenerilor noștri. Filosofia companiei de a face mereu un pas în plus - de a supra-livra și a aduce la masă mai mult decât soluții creative - este, în opinia mea, următorul nivel de comunicare la care ar trebui să acceadă toți specialiștii din digital. Cred în disciplina ideilor și structurarea discursului creativ la fel de mult pe cât cred în faptul că digitalul schimbă status quo-ul lumii în care trăim”, a spus Andreea Gavrilă.

 

Kaleidoscope Proximity face parte din grupul Proximity Worldwide. Agenția digital at the core și-a consolidat poziția sub deviza #makeworkplay, cu misiunea de a face brandurile mai valoroase pentru oameni și oamenii mai importanți pentru branduri.

În ultimii ani, portofoliul agenției a inclus clienți din diferite domenii, precum ING, OMV Petrom, Tara lui Andrei, Beciul Domnesc, Accenture, Ciucaș, Stejar, Bepanthen, Almette, Mercedes-Benz, Rovere, Wienerberger, Pampers, Auchan, Stejarii Country Club, LIDL, Smart, British American Tobacco, UPC, Bancpost, Star, Skipper, Pepsi, Lays, Timisoreana, Bayer si altele.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Related