2018, un an al redefinirii pentru Clock

2018, un an al redefinirii pentru Clock

2018 a fost pentru Clock un an al redefinirii, un an al realinierii agenției în fața publicului și a companiilor, un an al repoziționarii serviciilor. Nevoia redefinirii a venit natural, odată cu cresterea, cu schimbările interne, cu adaptările periodice la piață și la cerințele clienților si mai ales cu noile servicii din portofoliul agenției.

 

„Clock este unic și se datorează oamenilor și spiritului lor caracterizat de pasiune, agilitate, dedicare, iar noua identitate este rezultatul intersecției acestui spirit cu valorile, experiența și filosofia agenției.”, spune Eduard Kungl, CEO Clock. ‘Carmen Sterian, fost Client Service Director al MRM McCann, fost V.P. Saatchi & Saatchi, castigatoare de Internetics si Effie, speaker la Zilele Biz si Best Marketing, este strateg. Dupa 6 ani de Head of Strategy in Wunderman, a devenit, din aceasta toamna, partener strategic de business in Clock Advertising. Este un pas firesc, care ne va ajuta sa aducem brandingul la viata, in relatiile dintre noi, in colaboratile cu clientii si in parteneriatele pe care vrem sa le strangem” , completeaza Eduard.

 

 “Cred in branding. Branding ar trebui sa-si faca fiecare om, de preferat mai devreme, decat mai tarziu. Pentru ca brandingul este un exercitiu de autocunoastere si recunoastere. De sinceritate si realism, in primul rand- spune Carmen Sterian. Te pune fata-n fata cu tine si cu lumea in care esti, obligandu-te sa stabilesti foarte clar in ce crezi, ce pretuiesti, ce calitati ai, ce poti sa oferi, cui, in ce conditii, de ce si mai ales pentru ce. Apoi sa-ti asumi asta, cu consecinte cu tot, si sa te tii de treaba, cu plan, disciplinat si flexibil in acelasi timp, adica sa devii integru, sa ai coloana vertebrala.

Brandingul este un exercitiu de maturitate, lasandu-te liber sa alegi. La orice pas si-n fiece moment. 
Asta face strategia de brand si branding dupa ureche nu exista. Exista confuzie, deci nemultumire, deci nervi in plus. Daca-ti faci exercitiul de branding si-ti asumi calea pe care o alegi, n-ai cum sa fii decat multumit. Adica sa intri cu bunaCredinta si BunaVointa in bunaStare. Si asta cere atentie permanenta si disciplina, deci efort constant.

Pentru un brand care vrea sa construiasca si sa vanda, este cu atat mai important exercitiul de branding, care este un exercitiu de prezenta si comunicare autentica in piata.

‘Clock a ajuns, dupa 18 ani, la Majorat, la maturitatea unei concluzii asumate ca pozitionare, stiind clar ca poate oferi calitatea care vine din experienta si care are- ca si cheie, relatia umana trainica, bazata pe grija si respect. Ne-am intalnit intr-un moment prielnic si am decis sa mergem impreuna pentru ca ne asortam, avem aceeasi credinta si, acum, si un plan comun de crestere.

Oamenii creeaza valoarea si asta este diferentierea pe care CLOCK insista sa o aduca intr-o piata aglomerata, in care toata lumea striga dupa timpi, capabilitati, solutii wow, tehnici si KPIs.

Lucrurile sunt mult mai simple: oamenii au nevoie de oameni, oamenii se bazeaza pe oameni, oamenii fac impreuna- fiecare cu talentul si capabilitatile lui, proiecte reusite, care ajuta alti oameni. Lucram unii in serviciul altora, de fapt si, in aceeasi linie simpla si realista, a activa un brand inseamna a raspunde foarte potrivit si clar, pe intelesul consumatorului: ce face acest brand pentru mine, acolo unde sunt eu? Ce-mi aduce, cu ce ma ajuta, cum imi face viata mai usoara si mai buna. Asta inseamna activare strategica.

Si asa cum se ‘activeaza’ un om, asa se activeaza si un brand, asa se activeaza si un proiect, asa se activeaza si parteneriate intre companii locale sau multinationale, aducandu-si fiecare contributia pe specializarea lui la constuirea unei comunicari sau  a unui plan cu toate componentele unei retete reusite- stategie de brand, comunicare ATL, BTL, online sau implementare nationala. Tot asa se activeaza si proiectele civice, care au nevoie de noi, fiecare in parte, oameni, branduri si oameni de branduri, si asta pentru ca toti ne ‘activam’ pentru un singur scop, mereu acelasi- sa fim si sa ne fie mai bine.

Si pentru asta avem nevoie sa face ce stim mai bine, cum stim mai bine si ne bazam unii pe altii, de-asta noi credem in celebrul si mult-ravnitul “circle of trust”.

Succesul este intotdeauna participativ si vine din hotararea consecventa si extrem de selectiva de a stabili, avea si creste relatii sanatoase si de incredere. Asta ne dorim cu totii si asta ne dorim si noi, Clock, cu atat mai mult cu cat petrecem real1/3 din timpul nostru la birou, fizic, in cealalta treime ne gandim inevitabil la prima treime si-n cealalta treime ramasa, dormim

 

Clock, agenția de BTL și shopper marketing cu 18 ani experienta, peste 300 de proiecte derulate national, 500 de oameni in teren, acoperire pe toate industriile si cate 10 ani de loialitate per client, livrează servicii tailor made concepute pentru a susține creșterea vânzărilor și a notorietății brandului și pentru a aduce mai aproape consumatorul de brand într-o maniera naturală, organică. Experiența indelungata in campanii dedicate oamenilor și creșterii valorii brandurilor, a făcut ca agenția să dezvolte un program original, cu o viziune unică- Programul de Consultanta 121, care face din comunicarea interpersonală consultant- consumator cel mai performant instrument de promovare a produselor, de creștere a notorietății brandului și de fidelizare. Clock isi doreste sa puna brandurile in serviciul oamenilor si oamenii in serviciul oamenilor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related