Heist Industries a creat Muzeul Tricolorului pentru Autentic ROM

Heist Industries a creat Muzeul Tricolorului pentru Autentic ROM

Heist Industries a creat și dezvoltat comunicarea non-ATL - experiential și PR - pentru brandul ROM Autentic, în cadrul campaniei #doartricolor, construită în jurul Centenarului.  Pornind de la conceptul ATL al campaniei „Pentru România, #doartricolor”, creat de către McCann România, Heist Industries a dus ideea în viața reală și a creat Muzeul Tricolorului, în care 100 de povești despre tricolor, strânse pe platforma doar-tricolor.ro, au căpătat o interpretare artistică emoționantă.

Campania a început cu un gest simbolic prin care ROM a renunțat la brandingul de pe ambalaj, devenind astfel batonul care poartă #doartricolor. Heist Industries a creat provocarea prin care românii au înscris poveștile lor despre tricolor pe doar-tricolor.ro, 100 fiind expuse în Muzeul Tricolorului, iar trei dintre acestea fiind reinterpretate artistic.

 

Gestul-manifest al ROM își găsește cel mai bun loc în viața reală, de aici ideea Muzeului. Mă bucură mult că un brand născut în 1964 este extrem de relevant în 2018, lucru susținut de line-up-ul de artiști care au pus umărul la poveste”, spune Radu Pilat (Creative Director Heist Industries).

 

 

„ROM a devenit în timp o marcă simbolică pentru România, care promovează mândria națională în stilul său propriu, autentic românesc. Muzeul Tricolorului – evenimentul care încheie campania noastră – este modul în care ROM a ales să onoreze sărbătorirea Centenarului, un moment deosebit în istoria noastra pentru care ne-am dorim să aducem și noi un omagiu. A fost un proiect pentru care toți cei care au contribuit la dezvoltarea sa au investit mai ales emoții și pasiune, dincolo de muncă” , a declarat Diana Bârlan (Group Brand Manager, Kandia Dulce).

Trupa Partizan, sculptorul Costin Ioniță și street artist-ul Pisica Pătrată sunt artiștii care au dat viață poveștilor, într-un concept expozițional creat de către renumitul arhitect Attila Kim.

Muzeul Tricolorului va prezenta, pe lângă lucrările celor 3 artiști, proiecțiile a 97 de povești, prezentarea a trei momente istorice marcante în care tricolorul a avut rol principal și un concert acustic al trupei Partizan.

Echipa Heist Industries: Radu Pilat - Creative Director, Oana Romanescu - Account Director, Denisa Căldăraru – Account Manager, Mihaela Anton - Senior Account Executive, Elena-Valentina Filip - PR Manager, Denisa Ioja – PR Executive, Tiberiu Ivan - Copywriter, Ion Ludoșanu – Art Director, Mircea Gheorghe - Junior Art Director.

Echipa ROM: Gabriela Munteanu - Marketing Director, Diana Bârlan - Group Brand Manager, Alina Ivan - Junior Brand Manager.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related