Un experiment de presă care deschide ușa redacției oamenilor din afara jurnalismului

Un experiment de presă care deschide ușa redacției oamenilor din afara jurnalismului

Când totul este exclusiv în presă, burtierele televiziunilor sunt mereu galbene cu senzațional și titlurile cu ”nu o să vă vină să credeți” sunt chiar adevărate, pentru că nu îți mai vine să crezi nimic, poate e nevoie și de Inclusiv, și-au spus trei jurnaliști, primăvara trecută, în timp ce puneau lumea la cale la o terasă din Obor. Ideea a dospit și s-a concretizat treptat, trecând prin birocrația înființării unei asociații. Inclusiv.ro nu este doar un protest față de haosul din presă și din România, ci un experiment media, care vrea să deschidă uși pentru cât mai mulți oameni din afara jurnalismului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related