[Dupa 10 ani] Stefan Chiritescu: Am infiltrat ingrijorare in boemie, focus in joaca creatiei, responsabilitate in fiecare brifulet

[Dupa 10 ani] Stefan Chiritescu: Am infiltrat ingrijorare in boemie, focus in joaca creatiei, responsabilitate in fiecare brifulet

Practic, criza a fost profesorul meu cel mai bun in business, spune Stefan Chiritescu, director de strategie al Kubis Interactive. Criza din 2009 l-a prins la Graffiti BBDO, chiar la inceputul conducerii departamentului de strategie. Recesiunea a venit cu invataturile ei pentru industria de publicitate. Dar schimbarea cea mai importanta se vede in perspectiva asupra greselii, crede Stefan:

Cred ca raportarea la “a gresi” e diferenta majora intre atunci si acum. Atunci greseala era o forma de invatare, acum greseala inseamna business si oportunitati pierdute, inseamna ca de multe ori contextul te impinge sa joci safe. Iar safe e bun pentru cifre, dar e foarte rau pentru evolutia organica a unei afaceri. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related