[Influencer Update] Raluca Mihălăchioiu: Costul de oportunitate pentru influențatori este mare - ei cântăresc de două ori înainte să-și asocieze numele cu un brand pe termen lung

[Influencer Update] Raluca Mihălăchioiu: Costul de oportunitate pentru influențatori este mare - ei cântăresc de două ori înainte să-și asocieze numele cu un brand pe termen lung
Raluca Mihălăchioiu, Simona Dan – Managing Partners The Public Advisors

Ar fi legal să scoatem influencer-marketing-ul autohton la o bere?
S-a maturizat suficient încât să nu îl întrebe nimeni nimic dacă stă și la a doua?

Știu, încă nu a împlinit 18 ani, se pare că prima campanie cu influenceri e din 2008, realizată de Cohn & Jansen/Ashley & Holmes care au invitat un număr de bloggeri să testeze noul model Audi A4, dar suntem recunoscuți că ardem etape.
În timp ce alții aveau infrastructura de internet necesară, noi nu vedeam posibilă alăturarea a trei de “w” la începutul unui enunț, fie el într-un search bar.
Dar planeta s-a învârtit și astăzi suntem în topul țărilor cu viteze mari de net (locul 5), pentru că infrastructura nou creată este mai avansată decât ceea ce aveau deja ceilalți.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Branded


Related