[Înnoirea în industrie] Claudiu Dobriță (McCann PR): E nevoie de juniori, că altfel avem senzația că suntem doar noi pe pământ

[Înnoirea în industrie] Claudiu Dobriță (McCann PR): E nevoie de juniori, că altfel avem senzația că suntem doar noi pe pământ

Să elimine clișeele și preconcepțiile. Să empatizeze. Să facă din experientele proprii povești interesante. Să se apropie de puterea unui insight și să îl șlefuiască într-o formă nemaiabordată până acum.

Acestea sunt câteva dintre lecțiile pe care Claudiu Dobriță, Creative Director McCann PR, încearcă să le ofere juniorilor care îi calcă pragul agenției. Îi crede necesari în agenție, pentru că vin cu un suflu nou peste seniori și cu digitalul în sânge. Dintre cei care bat la ușa agenției nu o să îi țină afară pe cei cu o sclipire în ochi, fie ea pentru colecționat bubureze sau recondiționat mașini vechi. Pentru că unde e loc de pasiune e loc și de creativitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related