[Reguli de pitch] Experimentul lui Razvan Vasiloiu (the Syndicate) la un service auto

[Reguli de pitch] Experimentul lui Razvan Vasiloiu (the Syndicate) la un service auto

Dupa 12 ani de experiente in “pitchuit”, Razvan Vasiloiu, co-owner the Syndicate, si echipa lui au dezvoltat un radar care le semnalizeaza daca au de-a face cu situatii ca: “la cules de idei”, “nou director de marketing - o noua agentie”, “asa e procedura”, “vrem ceva viral”, “ceva nu-mi place, dar nu stiu ce”. Acest radar fin s-a perfectionat in urma frustrarilor cu de toate:

Prea multe agentii, de multe feluri, termene extrem de scurte, cerinte neclare, “asa e procedura”, feedback inexsistent sau nerelevant, iese campania la care ai pitchuit si nu vezi nicio legatura cu ce brief a fost in pitch, “seful a ales alta idee”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Related