[Reguli de pitch] Mia Munteanu (Marks): Consider obligatorie și de nenegociat o taxă de pitch

[Reguli de pitch] Mia Munteanu (Marks): Consider obligatorie și de nenegociat o taxă de pitch

Chiar și marile companiile trebuie să înțeleagă că pitchul nu este un concurs de frumusețe și creativitate și nicio defilare de idei, ci un joc de stragie unde jucătorii din teren sunt profesioniști, spune Mia Munteanu, Client Service Director Marks. Printre problemele și frustrările participării la pitch, Mia numără lipsa transparenței și feedbackul precar.

În cei 10 ani, de când lucrez în această industrie, am întâlnit și am aflat de câteva situații în care clientul deși a ales o agenție câștigătoare nu doar că nu a anunțat pierderea pitchului pentru celelalte agenții participante, dar nici nu a mai revenit cu un răspuns, orice fel de răspuns, niciodată.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Related