Lars Samuelsen: Sper să văd branduri care sunt mai puțin infatuate cu a face mult

Lars Samuelsen: Sper să văd branduri care sunt mai puțin infatuate cu a face mult

Digitalul a trecut de perioada testelor, a cantității și a promisiunilor cu mult și repede. Este timpul să dovedească și la nivelul calității, crede presedintele juriului Internetics 2019, Lars Samuelsen. Lars este Chief Strategy Officer & Head of Digital, la Nordic Grey și lucrat ca strateg pentru branduri precum Weber, Somersby, Canon, P&G sau Emirates. Deține un MBA la Berlin School of Creative Leadership și campaniile sale i-au adus premii ca IPA Gold, Euro Effies, Cannes Lions, D&AD Pencils sau Webby.

Vorbind despre trendurile digitale, el consideră că ridicarea calității conținutului ar putea fi calificat ca unul. Referindu-se la influencer-marketing, Lars consideră că modul în care influencerii sunt folosiți astăzi, i-a făcut să își piardă inocența de a simți că nu sunt plătiți să vorbească despre un produs.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related