Jacques Séguéla: Prea multă publicitate a omorât publicitatea

Jacques Séguéla: Prea multă publicitate a omorât publicitatea

E numit monstrul sacru al publicității franceze. Titlul primei sale cărți a devenit un citat iconic, care a făcut înconjurul industriei: ”Nu-i spune mamei că lucrez în publicitate, ea crede că sunt pianist într-un bordel”. Este creatorul sloganului Force Tranquille, simbolul politic al lui Francois Mitterand. A fost doctor în Farmacie, a lucrat pentru Paris Match și France Soir, a devenit producător TV la ORTF, a fost primul care a făcut înconjurul lumii într-o mașină franțuzească și, la 35 de ani, a fondat alături de Bernard Roux, Roux Seguela. Și, cel mai important, este autorul unui capitol foarte important din istoria publicității. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related