[Bilant 2019] Iulian Barbulescu: Oamenii incep sa inteleaga ca Vrajitorul din Oz trebuie sa fie etic daca isi doreste sa conduca prin stiinta

[Bilant 2019] Iulian Barbulescu: Oamenii incep sa inteleaga ca Vrajitorul din Oz trebuie sa fie etic daca isi doreste sa conduca prin stiinta

Puneți-vă centurile de siguranță, nici nu am intrat bine în 2020 că plecăm în viitor. Mai întâi, facem bilanțul cu tot ce a fost în 2019 cu Iulian Bărbulescu, Brand Strategist & Creative @ Narativ. Și apoi vorbim despre realitatea probabila a urmatorilor zece ani. Cum am ajuns tocmai acolo? Cu o intrebare simpla despre trendurile pe care le vede in 2020. Lui Iulian ii plac mult exercitiile de imaginatie, asa ca nu s-a multumit sa priveasca doar in 2020. El crede că cel mai important subiect al urmatorilor ani este etica tehnologiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related