#CasaTikTok: locul în care creatorii de conținut din cea mai hype rețea socială se întâlnesc

#CasaTikTok: locul în care creatorii de conținut din cea mai hype rețea socială se întâlnesc

TikTokerii români au avut un loc unde să se întâlnească, să locuiască și să creeze conținut video.

CasaTiktok este un concept de întâlnire recurentă într-un spațiu atât generos din perspectiva housing cât și ofertant ca opțiune de creare de conținut.

Inițiat de Squad, agenția de Influential Marketing care are în comunitatea proprie creatori de conținut din Instagram (micro influencers), TikTok (top audiențe) și Youtube, proiectul #CasaTikTok iși propune să aproprie in-real-world comunitatea TikTok România, permițând influencerilor să locuiască (fix ca într-o tabără) într-un loc comun timp de un weekend.

Squad a demarat proiectul din dorința de a oferi creatorilor de conținut din propria comunitate un mediu în care să genereze conținut video (tranziții, dansuri, sketches, video memes, lipsync, educational, art). Proiectul depășeste în schimb sfera punctuală Squad, fiind deschis și pe bază de invitație celor care se remarcă pe “foryou-ul” românesc, pagina dedicată video-urilor cele mai apreciate din rețeaua TikTok.

În prima ediție s-au adunat în #CasaTikTok creatori precum: Dania, Louis Florea, Marius Stefan, Lorena Visan, Gabriel MG,  Ana Gum, Alex Trif, Adina Marina, Emilia Darie, Ceanu, Ionescu Andrei, Tammy Lovin, Mih Lovin, Edi Brandabura, Vlad Danila,  Illustrescu

“TikTok-ul este a doua cea mai descarcată aplicație de mobil din lume (după Whatsapp și înaintea Instagramului) și specific pentru Apple Store, este cea mai descarcată aplicație la nivel mondial.

În mod impresionant în luna decembrie 2019, țara de pe glob în care TikTok-ul a avut cea mai mare creștere raportată la luna anterioara este România (1500%). Dacă analizăm strict cifrele, TikTok este deja la nivelul la care era Instagram în 2018, deci activități specifice creatorilor de conținut sau în patternul de Influential Marketing thinking, era firesc să apară.

În anticiparea acestui trend, #CasaTikTok powered by #TikTokSquad, a venit într-un moment de boom de awareness, de conștientizare a pieței și nașterea conceptului de social entertainment, ca upgrade al clasicului social media”, a declarat Mih Lovin, managing partner SQUAD. 

 

Le Squad, este o agenție de Influential Marketing care are în propria comunitate creatori de conținut din Instagram (micro influencers cu preponderență), TikTok (top creators ca audiente), Youtube.

Squad face parte dintr-un grup de agenții independente care mai cuprinde urmatoarele entități:

  • Creative VR: studioul de tech care dezvoltă soluții de VR si AR. Creative VR are un portofoliu redutabil de proiecte tip filtru de Instagram dezvoltate pentru clienți branduri, agenții, artiști din toate colțurile lumii și integrate în campanii de marketing de tip digital, ATL, BTL, PR, Media.
  • L2 -  agenția de strategie în digital și screen native content creation cu clienți precum ING Bank, Alexandrion Group, L’OR Coffee
  • PGM- agenția de BTL cu un portofoliu vast ca volum și timp în piață: Mercedes-Benz, Orange Romania, ING Bank, UiPath, Johnson&Johnson.
  • Tammy Studio - studioul de design și instalații artistice
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related