Stai acasă. Un îndemn spus pe toate vocile

Stai acasă. Un îndemn spus pe toate vocile

La început, brandurile au înghețat câteva secunde. Au trimis mesaje pe social media care îndemnau la responsabilitate și seriozitate si apoi comunicarea a continuat ca și cum pandemia nu s-ar fi întâmplat. Cu câteva excepții, nu cele mai fericite. Dar încet, încet, companiile își adaptează tonul la noua situație. După erorile de început și încercări timide de a vorbi desprea pandemie, creativii încep să se obișnuiască cu situația de criză și să își găsească vocea. 

Vodafone și Orange au schimbat felul în care afișează numele rețelei cu  #stamacasa:

Nike le spune consumatorilor că e șansa lor să joace pentru milioane de oameni:

McDonalds încurajează distanța dintre oameni și litere:

Autoritățile din Texas au lansat o campanie care le spune oamenilor să stea acasă. Spotul e narat de Matthew McConaughey și realizat de agenția GSD&M:

Agenția Leith a făcut o poezie pentru cei care adună hârtia igienică:

M&C Saatchi au creat postere pentru Ziua Mamei, folosind expresiile acelea părintești tradiționale, de genul ”pentru că așa am zis eu”, transformându-le într-un hashtag amuzant: #mumisgrounded. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Related