[Noul context] Motto de criza de la Ana Stanel si Delia Margarit: Fa rai din ce ai sau macar ai grija sa nu devina iad

[Noul context] Motto de criza de la Ana Stanel si Delia Margarit: Fa rai din ce ai sau macar ai grija sa nu devina iad

Acum 10 ani, criza a schimbat businessul de marcom fundamental, povestesc Ana Stanel si Delia Margarit, Managing Partners The Good Company: a pus punct unui golden age al opulentei intr-un stil agresiv si a trantit marketerii si agentiile intr-un mod de nu s-au mai ridicat la fel. In si post-criza, sub presiunea bugetelor, digitalul a fost revelatia care a scos agentia la liman. Noua criza obliga, acum, cautarea unor noi resurse de supravituire. De data asta, insa, schimbarile sunt de fond.

Ma refer la accesarea noilor resorturi interne, a noilor butoane pe care audienta noastra le va avea dupa experienta curenta, si a noilor obiceiuri de consum care se creeaza as we speak.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The GOOD Company

The GOOD Company este un hub de consultanta ce integreaza marketing-ul si comunicarea pentru a dezvolta un mix mereu nou de solutii pentru advertiserii alaturi de care lucram si pentru publicul pe care ei si-l doresc... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related