[Marcom 2021] Delia Margarit & Ana Stanel: Digitalul a crescut ca Fat Frumos pe steroizi

[Marcom 2021] Delia Margarit & Ana Stanel: Digitalul a crescut ca Fat Frumos pe steroizi

Una nu crede in planuri, ci in lucruri concrete, la indemana. Cealalta, din contra, face proiectii si scenarii de viitor, pentru ca ele sunt importante si au o putere incredibila de mobilizare. Delia Margarit și Ana Stanel, Managing Partners The GOOD Company, se completeaza. Si asa au reusit sa treaca cu bine peste 2020. De altfel, o proiectie pesimista, dar sanatoasa, le-a ajutat sa intampine pandemia cu ”arma la picior”. 

2021 va fi un an de tranzitie catre normalitate, dar ce mai inseamna normalitatea dupa pandemie? 2020 ar trebui sa fie o lectie pentru industria noastra: se poate lucra eficient de acasa, multe intalniri offline chiar nu au sens, se poate regandi business-ul in cateva saptamani, daca esti fortat de imprejurari, lupta pentru supravietuire te face sa iesi din zona de confort, spune Delia

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The GOOD Company

The GOOD Company este un hub de consultanta ce integreaza marketing-ul si comunicarea pentru a dezvolta un mix mereu nou de solutii pentru advertiserii alaturi de care lucram si pentru publicul pe care ei si-l doresc... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related