[Gif Art] Vlad Hani: Arta și-a mărit aria de exprimare odată cu era digitală, oferind o platformă pentru orice format artistic

[Gif Art] Vlad Hani: Arta și-a mărit aria de exprimare odată cu era digitală, oferind o platformă pentru orice format artistic

Iată, salutăm cu această ocazie și primul arhitect de la Uninterrupted GIF Festival by glo! Competiția noastră este pe ultima sută de metri și inspirația face salturi din tot felul de lumi imaginare în expoziția de gif-art. Vlad Hani desenează de când e mic. La început, făcea tone de desene, pe foi, pereți și ce se mai găsea la dispoziție. Acum și în gif. A înscris patru propuneri pentru că le-a iubit pe toate în mod egal. Unele au fost pe ideea de fresh, dar altele și-au găsit inspirația și în izolare. 

"NO WIFI" ilustrează cum pandemia și distanțarea socială ne-au provocat să privim mai mult în interior, la propriu și la figurat, povestește Vlad.

Presiunea deadline-ului este o inspiratie la fel de buna, spunem noi. Lucrurile se precipită și știm că acesta e momentul cel mai bun să înscrieți în competiție. Sperăm ca povestea lui Vlad să vă dea un impuls în acest sens. 

 

Scurtă biografie   

Am 32 de ani (pentru încă 13 zile), sunt bucureștean, arhitect, CG artist și om în timpul liber. Am terminat Facultatea de Arhitectura de Interior din cadrul UAUIM. Lucrez freelance din anul 2, iar în prezent fac parte din echipa Corvin Cristian Studio. Prima etapă formatoare a fost primul laptop :P după care potopul.

 

Relația cu arta 

A început din copilărie, când produceam tone de desene, începând cu foile și terminând cu pereții. Evoluția a urmărit calea arhitecturii, începând cu I.N. Socolescu și continuând cu Mincu. Freelancing-ul mi-a permis o dezvoltare multidisciplinară, atât pe partea de marketing vizual, cât și de modelare 3D.

 

Provocarea Uninterrupted GIF Festival by glo  

Mi s-a părut o inițiativă drăguță, o ocazie bună pentru fani să interacționeze cu brandul glo, cu comunitatea iqads și conceptul de GIF în sine.

 

Înscrierea și procesul de creație 

Am văzut concursul pe facebook și îmi plac GIF-urile. Am înscris 4 propuneri pentru că le-am iubit pe toate în mod egal.

Două dintre ele ilustrează conceptul "fresh" în mers, complimentând abordarea glo asupra flexibilității designului. Am încercat să surprind minimalismul și eleganța butonului HYPER, în variantă luminiscentă sau ca icon.

"Fresh Flash" prezintă o metaforă despre interiorului device-ului glo, cum aerul circulă și cum experiența fresh are loc aproape instant.

 

"NO WIFI" ilustrează cum pandemia și distanțarea socială ne-au provocat să privim mai mult în interior, la propriu și la figurat.

 

 

Brieful

Fresh, paleta de culori și ocazia să învăț cum se fac GIF-uri.

 

Dificultăți

Primul obstacol a fost natura restrictivă a formatului. GIF-ul nu a fost creat ca suport video, dar internetul a ales. Este un format ce nu se comprimă eficient, așa că un video 3d are prea multă informație pentru paleta sa restrictivă.

 

Ce transmiți juriului și publicului 

Take time to buffer and watch them loop.

O propunere actuală, techie, fresh, cu frunze de mentă și loop satisfăcător.

 

Intersecția artei cu digitalul  

Sunt interdependente, arta și-a mărit aria de exprimare odată cu era digitală, oferind o platformă pentru orice format artistic. Avem frâu liber să exprimăm mult mai multe stări și nuanțe ale esteticului.

 

Menirea gif-urilor 

GIF-urile, acum, sunt ca pozele din ziarul "Daily Prophet" din Harry Potter. Mi se pare un format minunat de minimalist, ce te obligă să surprinzi esențialul și permite reply-uri mult mai variate pentru online. Messengerul fără GIF e pustiu.

vezi brief-ul competitiei glo Uninterrupted GIF Festival ]
Toate informatiile, inainte de a te inscrie in competitie, le poti citi aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related