[Gif Art] Mihaela Marin: Văd intersecția artei cu digitalul ca pe un firesc al zilelor ăstora

[Gif Art] Mihaela Marin: Văd intersecția artei cu digitalul ca pe un firesc al zilelor ăstora

Acum, firescul și zilele acestea sunt doua concepte care nu se prea înțeleg. Dar noi insistăm să le facem să se înțeleagă. Apelăm la repere comune, invocăm arta, ne folosim de gif-uri. Și facem un festival. Așa a apărut Uninterrupted GIF Festival by glo, competiție care e pe ultima sută de metri de desfășurare. Așa că grăbiți muzele și aduceți-le în fața juriului și a publicului. Expoziția de gif art vă așteaptă

Mihaela Marin a văzut în competiția noastră un concurs digital mișto care a venit la fix în perioada asta de izolare. A luat fresh-ul, i-a dat o întorsătură suprarealistă și apoi l-a pus la păstrare în frigider.

Am scris undeva toate asocierile ce mi-au venit în cap la ideea de fresh, am căutat reprezentări vizuale ale termenului și apoi am început să le corelez, să construiesc pe lângă ele. 

Nouă ne-a plăcut, așa că am vrut să aflăm mai multe despre relația ei cu arta. 

 

Scurtă biografie   

25 de ani, născută în Brăila, în prezent împărțind timpul între București si Berlin. Am început studiile la Facultatea de Management din cadrul SNSPA. În anul al doilea de facultate am decis că vreau să îmi câștig singură banii și m-am angajat part time într-o agenție. La început mă ocupam cu vânzări, dădeam telefoane, ajutam cu ce era nevoie, însă nimic legat de artă.

Însă în scurt timp lucrurile au evoluat. Unul dintre managing partners ai agenției a văzut potențial, am urmat cursuri de formare pe grafică și am început să lucrez acolo full time ca și graphic designer. De atunci am acumulat experiența a trei agenții de publicitate, ultima fiind McCann Erickson (unde am lucrat atât în departamentul de design cât și în cel de creație). În momentul de față sunt freelancer.

 

Relația cu arta 

O relație cu arta am avut de cand mă stiu. Am experimentat pe rând teatru, dans, muzică, modă și design de produs. La 1 an după ce m-am mutat în București am aflat pentru prima dată ce înseamnă graphic design. În 4 ani de experiență am evoluat de la graphic designer la junior art director.

 

Provocarea Uninterrupted GIF Festival by glo

Un concurs digital mișto care a venit la fix în perioada asta de izolare.

 

Înscrierea și procesul de creație 

Am primit share către linkul de concurs, am citit despre ce este vorba și mi-a placut ideea de GIF Festival.

Punctul de pornire a fost tema competitiei: freshness neîntrerupt. Și ce e mai fresh în zilele de vară decât mersul la piscină și răcoarea unei băi în zilele toride? Si da, am pus ca toate astea să cada dintr-un frigider de dragul suprarealismului.

Am scris undeva toate asocierile ce mi-au venit în cap la ideea de fresh, am căutat reprezentări vizuale ale termenului și apoi am început să le corelez, să construiesc pe lângă ele. Am ales ideea care mi s-a părut cea mai bună, am schițat frame-urile oldschool, pe hârtie, și apoi am redat-o sub formă de gif.

 

 

Dificultăți

Am avut ceva dificultăți în ceea ce privește unele cerințe ale brandului. Drept urmare, prima lucrare înscrisă nu a fost acceptată. Dar nu m-am descurajat, lista de idei era lungă.

 

Ce transmiți juriului și publicului 

Mi-a plăcut să fiu provocată, m-am distrat rezolvând brief-ul și zic eu că am realizat o lucrare smart&cool.

 

Intersecția artei cu digitalul

Văd intersecția artei cu digitalul ca pe un firesc al zilelor ăstora. Digitalul se adresează unui public larg și divers, și îți dă atâtea oportunități să modelezi ideea creativă, conceptul, arta în general în atât de multe forme, trebuie doar să știi cum să te folosești de el.

 

Menirea gif-urilor 

Da, le folosesc des. Cred că GIF-urile sunt fun și deși sunt în lumea digitală de ceva vreme, cred că încă nu i-am epuizat posibilitățile. Mișcarea atrage întotdeauna atenția, iar gif-urile exploatează din plin acest lucru.

vezi brief-ul competitiei glo Uninterrupted GIF Festival ]
Toate informatiile, inainte de a te inscrie in competitie, le poti citi aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related