[SoMe 2020] Elian Dumitru: Publicul român a devenit foarte cinic și reticent față de advertising

[SoMe 2020] Elian Dumitru: Publicul român a devenit foarte cinic și reticent față de advertising

În jur, volumul zgomotului de fond e maxim, la fel ca și emoțiile oamenilor. Frustrări, frică, neînțelegere, furie. În acest context, oamenii caută siguranță, iar brandurile se mișcă prudent în tablou. Publicul a intrat într-o zonă de low profile în care nu mai interacționează atât de mult cu brandurile, explică Elian Dumitru, Social Media Officer @ScreenNative.

 Nu ne convine situația economică și politică a țării. Și pentru că auzim peste tot doar vești proaste, începem să ne revărsăm nervii și frustrările pe tot ce prindem, iar brandurile ajung și ele în ”bătaia puștii”.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related