[SoMe 2020] Dragos Porumb: A luat amploare consumul de “fast content”, unde autoplay-ul e rege

[SoMe 2020] Dragos Porumb: A luat amploare consumul de “fast content”, unde autoplay-ul e rege

Scroll & swipe, fara sa dai pauza sau play, bucatele mici de viata si entertainment, care isi urmeaza saltarete traiectoria. Asta e trendul in social media. In 2020, am adauga, dar Dragos Porumb, Digital Director Mainstage The Agency, crede ca e timpul sa ne uitam deja spre 2021. Provocarea brandurilor e ca in mijlocul acestor bits care hranesc fast contentul sa se adapteze la cele mai consumate formate, pentru a ramane relevante.

 Am invatat ca nu orice meme functioneaza daca nu-i dai si un context relevant iar de multe ori nu tot ce are buzz se pliaza pe contentul pe care tu-l gestionezi. Also, e important timing-ul, ca daca n-o dai atunci cand trebuie, mai bine tine “contexuala aia blanao” intr-un folder pe care-l stergi asap, spune Dragos

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related