Ingrediente extra oferite de sponsorii MIXX Awards Romania 2020 in cadrul unei Gale cu un concept inedit

Ingrediente extra oferite de sponsorii MIXX Awards Romania 2020 in cadrul unei Gale cu un concept inedit

Sub conceptul “Delivering awards for campaigns that delivered!” castigatorii de anul acesta ai editiei a 9 a IAB MIXX AWARDS Romania vor primi la usa nu doar trofeul ci si o garnitura de premii oferite de Teads, Adform si Httpool - care se numara printre sponsorii Festi(n)valului - toate acestea transmise intr-un concept inedit pentru o Gala de Premiere.

 

Teads “condimenteaza” categoria Video Advertising

Teads ofera brandului castigator la categoria Video advertising un premiu special ce consta in spatiu media in reteaua Teads in valoare de 3.000 euro, precum si suport creativ din partea echipei Teads Studio, pentru a asigura dezvoltarea unor creative video atractive si optimizate pentru mediul digital.

 

“Ne dorim sa sustinem si sa rasplatim brandurile curajoase care au comunicat anul acesta si apoi au decis sa isi lase campaniile analizate si evaluate in cadrul competitiei MIXX Awards, iar categoria aleasa este cea in care Teads are o expertiza validata international: video advertisingul digital.

Castigatorul acestei categorii va avea ocazia sa deguste o experienta full service cu Teads: vom optimiza impreuna creatia video, vom livra campania prin intermediul platformei de buying Teads Ad Manager si apoi… ne vom bucura de rezultate.”, declara Doina Radicof, Group Account Director @Teads.

 

Adform ofera o garnitura de servicii creative

Adform va acorda tuturor castigatorilor un premiu special format din servicii speciale de productie a creativelor pentru urmatoarele lor campanii, de anul viitor, cu care compania doreste sa ii sustina intr-un winning streak si pentru 2021; productia premiilor se va face de catre specialisti Adform, pe baza disponibilitatii specificatiilor in Studio Adform, 3 dimensiuni de banner si o zi de lucru, premii in valoare cumulata de aproximativ 8000 de Eur. Adform ofera una din cele mai puternice solutii de creativitate, combinand formate de impact cu utilizarea datelor in real time pentru mesaje mai eficiente, printr-un studio de creatie self service sau cu echipe specializate.

 

Castigatorii BEST MIXX primesc un extra ingredient din partea Httpool

Httpool ofera brandului castigator al marelui premiu un credit de advertising de 5000 EUR pentru o campanie pe oricare dintre platformele partenere Httpool: Spotify, LinkedIn, Snapchat, AdColony sau Tiktok.

 

„Credem ca cea mai buna campanie din competitie merita un premiu special. Pe langa valoarea spatiului de publicitate, brandul va beneficia si de consultanta pentru stabilirea celor mai bune tactici pe care le poate aplica pe fiecare platforma in parte.”, spune Bianca Vlaston, Country Manager Httpool Romania.

 

Integrated Advertising Campaign Flavoured By Youtube

La aceasta editie a IAB MIXX Awards categoria de Integrated Advertising este sustinuta de YouTube.

 

"Este o categorie grea, dar și una dintre cele mai importante din perspectiva noastră. O campanie de succes are nevoie de strategie integrată, prin care fiecare canal este pus în evidență prin conținut specific, adaptat. Video, display și search sunt componente esențiale pentru o campanie de impact.", Mădălina Pangrate, Agency Partner Manager, Google România

 

Livrarea trofeelor MIXX Awards va fi difuzata online din studiourile MarcomHub

Campaniile castigatoare vor primi trofeul livrat la usa, intocmai ca un “pachet”, iar publicul va urmari live tot acest maraton de premiere, in timp ce, in studioul Marcom Hub, sub coordonarea MC-ului Matei Dima (BRomania), cativa specialisti din digital si membrii din juriu vor analiza prin interventii online, situatia generala a industriei, cateva aspecte interesante ale campaniilor jurizate si vor face previziuni pentru anul 2021. Marcom Hub este Partener de streaming online și organizare hibridă a festivalului IAB MIXX Awards iar anul acesta a remodelat comunicarea pentru a o adapta noului mod de a lucra și de a trăi: fie el 100% online, fie hibrid.

 

“Ne regăsim în demersurile IAB în ceea ce privește educarea și dezvoltarea marketing-ului digital pe plan local. Multe s-au schimbat în ultima perioada și este datoria noastră ca profesioniști să ne adaptăm din mers. Comunicarea s-a schimbat iar online-ul va rămâne o constantă, întâlnirile și evenimentele online și hibride fiind acum un must pentru orice organizație. Pe noi ne-a convins din prima ideea creativă din spatele evenimentului, astfel ne am dorit să sprijinim Gala MIXX Awards și să fim parteneri de streaming online și organizare hibridă a festivalului.” declara reprezentantii Marcom Hub

 

Studioul este un spațiu neconvențional din București creat special pentru profesioniștii din industriile de Marketing și Comunicare. Virtual și fizic, studioul e proiectat pentru a livra experiențe online cu dinamismul și libertatea vizuală specifice platformelor de televiziune.

Virtual și fizic, studioul e proiectat pentru a livra experiențe online cu dinamismul și libertatea vizuală specifice platformelor de televiziune. Live sau înregistrate, hybrid sau virtuale, echipa oferă o experiență de eveniment totală, începând de la concept, scenariu și regie, filmare, regie artistică și de montaj.

Ca in fiecare an, câștigătorii IAB MIXX România se duc mai departe la MIXX Awards Europe! Este unul dintre principalele atuuri ale singurului Festival Internațional din România de Digital și Marketing Interactiv.

Sponsorii IAB MIXX Awards Romania 2020 sunt Teads, Adform, Httpool, Data Revolt, Youtube, Groupe Renault, V8 Interactive, Therefour - Brand Strategists, Dev51 si partener de streaming online si organizare hibrida a festivalului este MarcomHub
Parteneri media: Revista BIZ, Ringier, IQads, ProTv, Business Review

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Marcom Hub

Marcom Hub este un showroom de tehnologie creat exclusiv pentru profesionistii din industriile creative si reprezinta o retea de experti care isi propun sa aduca domeniul Marketingului Experiential mai aproape de... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related