[Marcom 2021] Raluca Marin: Virtual is the new reality. Consumatorii s-au obisnuit cu experientele digitale si ne vor impinge constant spre urmatorul nivel

[Marcom 2021] Raluca Marin: Virtual is the new reality. Consumatorii s-au obisnuit cu experientele digitale si ne vor impinge constant spre urmatorul nivel

Totul se invarte in jurul digitalului si al digitalizarii, dar comportamentul consumatorului a setat noul normal in aceasta schimbare de paradigma, spune Raluca Marin, Client Service Director Ogilvy Romania. Anul acesta, doua directii aparent opuse, dar strans conectate  vor lua avant, crede ea: inteligenta artificiala si inteligenta emotionala. Dincolo de trenduri si previziuni ale pietei, anul 2021 va fi despre relatia onesta a brandurilor cu oamenii: 

Va trebui sa vorbim cu consumatorul asa cum se asteapta, sa reusim, prin comunicare, sa stergem diferentele dintre ceea ce promit brandurile si ce isi doresc cu adevarat consumatorii, spune Raluca

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related