[Marcom 2021] Florin Mare: 2020 a fost Anul Ecranelor, iar bătălia pe aceste ecrane a dus la disproporții în structura resurselor investite în online

[Marcom 2021] Florin Mare: 2020 a fost Anul Ecranelor, iar bătălia pe aceste ecrane a dus la disproporții în structura resurselor investite în online

Am trecut cu bine, totuși, și prin Anul Ecranelor, și ne aflăm, supraviețuitori, la începutul unei etape noi. Ecranele și-au făcut treaba: cu influenceri, podcasturi, streaminguri, artificii tehnologice după puteri. Acum, cea mai mare parte din comunicare va fi acolo. Florin Mare, Managing Partner la Boomerang Agency, face și rimă în acest sens: Cu mic, cu mare, vor face campanii influențatoare. Și apoi continuă serios:

Acest trend poate genera o inflație de creatori de conținut, doar unii dintre ei devenind cu adevărat influențatori (influenceri). Aceasta va duce la o cristalizare a structurii pieței de influenceri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related