[Marcom 2021] Mihai Andrei: Marea provocare este forta de munca. Tehnonogia s-a imbinat destul de mult cu publicitatea si este nevoie de oameni care sa inteleaga ecosistemele

[Marcom 2021] Mihai Andrei: Marea provocare este forta de munca. Tehnonogia s-a imbinat destul de mult cu publicitatea si este nevoie de oameni care sa inteleaga ecosistemele

Dincolo de efectele pandemiei, bugete și adaptare, piața de comunicare e legată în primul rând de specialiștii ei. Nivelul de crestere al publicitatii depinde de capacitatea oamenilor din piata de publicitate de a acomoda cererea si mai ales de skill-urile acestora, crede Mihai Andrei, Managing Partner WebDigital. O parte din agentii isi dedica atat bugete, cat si energie in a antrena oameni, spune el, dar este prea putin.

Este nevoie de investitii in educatie si formare. Nu suntem in punctul in care sa culegem roadele investitiilor trecute, ci in punctul in care este nevoie de resurse alocate pentru formarea de noi talente, arată Mihai

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related