TikTok for Business s-a lansat în România. Mai puține reclame, mai multe TikTok-uri

TikTok for Business s-a lansat în România. Mai puține reclame, mai multe TikTok-uri

Toată lumea știe că TikTok e pe val. Copiii, părinții și bunicii, companiile și brandurile, directorii de marketing și fondatorii de start-up-uri, profesorii sau instituțiile culturale, creativii din agențiile de publicitate, specialiștii în PR, coregrafii sau regizorii. Unii intră pe platformă să se distreze, alții să se inspire, să descopere mai bine lumea din jur, să fie aproape de publicul lor.

Pentru unii e mai ușor și mai natural să intre pe platformă și să se lase purtați de val, din Tiktok în TikTok, pentru alții descoperirea e mai prudentă. Dar s-au făcut deja primii pași: de la primele branduri care au lansat provocări pe TikTok și în România, la cursuri de teatru sau de dans. Acum va fi și mai ușor pentru companii și agențiile din marcom: TikTok for Business s-a lansat și în România. Serviciul aduce soluții pentru specialiștii în marketing, prin care aceștia pot conecta brandurile cu comunitatea creativă de pe TikTok, oferindu-le astfel posibilitatea de a evolua.

 

Pe TikTok, dar cum?

Un mediu nou este promițător pentru branduri, dar, ca orice teritoriu necunoscut vine cu o anumită prudență. Toți vor pe TikTok, dar cum ajungi acolo într-un mod relevant pentru publicul tău, dar și pentru mesajul brandului?

În ultimii ani, TikTok a apărut din ce în ce mai des în briefurile creativilor din publicitate, așa cum ne-au povestit chiar ei în seria editorială Cu toții pe TikTok. Platforma cu video-uri scurte e pe val în România, iar companiile vor să fie aproape de consumatorii lor, oriunde s-ar afla aceștia. Pentru asta e nevoie să renunțe la metodele tradiționale de publicitate, să uite de reclame și ”să facă TikTok-uri”. 

TikTok for Business s-a lansat în România tocmai din această nevoie, de a ajuta companiile în descoperirea platformei, de a susține brandurile, specialiștii în publicitate și IMM-urile în eforturile lor de a-și dezvolta prezența pe TikTok și pentru a-și crește nivelul de awareness în țară. Prin acest serviciu, TikTok oferă susținere și programe educative brandurilor locale care au nevoie de sprijin pentru a naviga platforma cu scopul de a ajunge la publicul lor țintă. O echipă locală cu experiență în business va veni cu soluții eficiente de promovare pentru clienți și agenții, prin care aceștia pot utiliza TikTok în mod profesional. 

„TikTok este o platformă autentică și distractivă, și, mai mult decât atât, ne dă posibilitatea de a ne exprima creativitatea, oferind utilizatorilor un loc sigur unde se pot exprima în voie. TikTok conectează oameni din toate colțurile lumii, indiferent de unde locuiesc, ce vârstă sau ce experiențe au. România a primit TikTok cu mult entuziasm și ne bucurăm să vedem că numărul utilizatorilor crește constant și exponențial. Îmi face plăcere că alături de echipa mea pot contribui la dezvoltarea comunității TikTok din țară și că putem oferi oportunități unice partenerilor noștri din România”, a spus Sylwia Chada, General Manager TikTok CE.

Lansarea TikTok for Business a avut loc într-o conferință online, unde detaliile tehnice de business au fost explicate de Alexandru Victoriu, Partnerships Manager, Central Europe TikTok, alături de intervenții de la Sylwia Chada, Laura Savu, Global Community Manager – TikTok, și creatori de conținut pe TikTok. 

”TikTok e locul în care oamenii creează conținut video și aleg să împărtășească momentele fericite, bucuriile, alături de ceilalți. La fel fac și companiile. Pe TikTok, fiecare poate fi un creator. Este un loc în care autenticitatea și creativitatea sunt apreciate. Cu ajutorul librăriei de sunete și a serviciilor de editare oferite de TikTok, oricine poate crea conținut video și îl poate împărtăși, cu bucurie, cu lumea întreagă”, spune Alexandru Victoriu

 

Challenge-uri de brand pe TikTok

TikTok e pe val și în ultimii ani crește ca un Făt-Frumos în social media. Nu o spunem noi, o spun oamenii din publicitate care au intrat pe platformă pentru a înțelege mai bine consumatorii. Și o spun și cifrele. 150 de țări, 75 de limbi. Platforma a înregistrat 100 de milioane de conturi active în Europa și aplicația a avut cea mai mare creștere și cel mai mare număr de descărcări din lume, din ultimul an, conform Apptopia. TikTok a fost clasat în BrandZ Top 100 Cele Mai Valoroase Branduri Globale în 2020, potrivit Kantar, și în top 10 la categoria Entertainment.

În România, TikTok este una dintre cele mai utilizate și descărcate aplicații din țară, așa că brandurile nu au stat departe. Au lansat deja challenge-uri importante pe TikTok, chiar de vara trecută, folosind energia bună a comunității de aici. 

Siguranța și simțul comunității sunt esențiale pentru echipa TikTok. Compania a luat o serie de măsuri importante pentru siguranța tinerilor pe platformă și a făcut schimbări semnificative la mijlocul lunii decembrie a anului trecut, prin lansarea unor instrumente pentru familii. În ianuarie, Tik Tok a adăugat modificări pentru siguranța utilizatorilor cu vârsta cuprinsă între 13 și 15 ani, ale căror conturi vor fi private în mod automat. 

Prioritățile TikTok sunt siguranța comunității și sprijinul acordat oamenilor și brandurilor în încercarea lor de a-și crea o identitate online, spun reprezentanții platformei.

TikTok înseamnă distracție, dans, muzică, râs și voie bună. Un fel de a înțelege mai bine realitatea din jur, ascunsă uneori în bulele online. Dar înseamnă și o posibilitate rară ca instituțiile de educație, artă și business de a ajunge la publicul lor în feluri noi. 2021 ne arată că, dacă vrem să ajungem la ceilalți, e timpul pentru abordări noi. 

 

Despre TikTok

TikTok este cea mai importantă aplicație pentru video-uri de scurtă durată, lansată cu misiunea de a inspira prin creativitate.TikTok are o prezență globală, cu birouri în Los Angeles, New York, Londra, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related