[Noua frumusete] Ada Gheorghiu: Am invatat ca “perfectiunea” nu exista, ca frumusetea este subiectiva si ca standardele sunt false

[Noua frumusete] Ada Gheorghiu: Am invatat ca “perfectiunea” nu exista, ca frumusetea este subiectiva si ca standardele sunt false

Suntem miliarde de oameni diferiti. Suntem subiectivi, dar ne place sa ne impunem standarde si sa ne stabilim etichete. Cand ne “scanam” reciproc, trebuie sa trecem prin filtre invizibile. Cand comparam, nu ne comparam cu adevărat unul cu celalalt, ci cu sinele idealizat. Avem un simt innascut pentru intrebarea “oare arat bine asa?” sau societatea a construit, de-a lungul timpului, asteptari despre cum ar trebui sa aratam si cine ar trebui sa fim? 
Ada Gheorghiu, Group Account Director, KUBIS, crede că standardele impuse de media au un efect mare asupra felului în care ne privim. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related