Imaginatie si culoare in noul spot Milli "Ispite cu fructe"

Noile "Ispite cu fructe" lansate de Milli la sfarsitul lunii iunie sunt prezente acum in casele consumatorilor si printr-un nou spot TV. Cele doua iaurturi cremoase din gama "Ispita fructelor", Iaurtul Super Cremos Duo si Iaurtul Super Cremos in straturi reprezinta o noutate pe piata de lactate din Romania, fiind singurele iaurturi cu fructe care au partea de fruct separata de cea de iaurt.

Spotul comunica inovatia produsului Super Cremos Duo - atat in ceea ce priveste ambalajul, compartimente DUO, cat si compozitia produsului, o combinatie interesanta de fructe si iaurt cremos. Executia TV valorifica la maxim avantajul competitiv al acestui iaurt, faptul ca fructele si iaurtul cremos se afla in doua compartimente separate, oferind consumatorului libertatea de a gasi singur "combinatia perfecta" prin plierea compartimentului de fructe peste iaurt.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related