Cand brandul se incorda prea tare

Prajitura decorativa Harley Davidson? Sau poate diadema cu insemnele Barbie, insa pentru adulti? Pahare de vin sau cupe stilate de sampanie stantate cu insemnele PlayStation? Cine mai doreste, cine mai pofteste? Din exces de zel, marile nume fac brand extension de te doare capul.

Nu stiu altii cum sunt, dar cei de la compania de consultanta de brand Tipping Sprung, alaturi de Brandweek sunt exasperati, fapt pentru care au pus tunurile pe cele mai ciudate extensii de brand la nivel mondial. Unele s-au tradus prin succese in materie de venituri sau au atras atentia in maniera PR-istica, altele pur si simplu au fost trase pe linie moarta de indata ce au fost aratate cu degetul. In cazul celor mai numeroase dintre extensiile avortate pare a nu se fi facut nici un fel de cercetare pentru a vedea in ce fel intelege publicul core brand-ul sau nu se potrivesc de nici o culoare cu linia de produse dezvoltate de companie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Sectiune



Related