[Noua frumusete] Anca Ifrim: Frumusețea este strict legată de apartenența la o cultură, la un set de valori general acceptat

[Noua frumusete] Anca Ifrim: Frumusețea este strict legată de apartenența la o cultură, la un set de valori general acceptat

Într-o conversație foarte cunoscută din Diavolul se îmbracă de la Prada, o tânără și naivă Andy (Anne Hathaway) îi răspunde lui Nigel (Stanley Tucci): “Bine, crezi că hainele mele sunt hidoase, înțeleg asta. Dar nu voi fi lucra în industria modei pentru totdeauna, așa că nu văd rostul de a schimba totul la mine doar pentru că am această meserie”. Înțeleptul Nigel răspunde ironic: “Da, e adevărat. Oricum, despre asta e vorba în această industrie de miliarde de dolari, nu-i așa? Despre frumusețea interioară". Ce înseamnă acest dialog? Pe scurt, este despre puterea transformatoare a modei (ultimul semnificant de clasă) în viața une pământene de rând. Intrarea în tărâmurile fancy ale burgheziei generatoare de cultură îi oferă lui Andy statutul de care nu știa că are nevoie. Vorbim despre criteriile artificiale ale frumuseții versus importanța de a rămâne în acord cu cine ești, dar și despre necesitatea și importanța de a te ajusta pentru a îndeplini așteptările mediului exterior, cu Anca Ifrim, Group Creative Director, Heist Industries.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related