[Veterani in publicitate] Răzvan Vasiloiu: Am invatat ca “vorbim” cu oameni, nu consumatori. Oameni cu temeri, griji, preocupari marete, oameni cu dorinte, visuri, placeri de zi cu zi, planuri pe termen lung

[Veterani in publicitate] Răzvan Vasiloiu: Am invatat ca “vorbim” cu oameni, nu consumatori. Oameni cu temeri, griji, preocupari marete, oameni cu dorinte, visuri, placeri de zi cu zi, planuri pe termen lung

Avea 23 de ani, nu stia nimic despre advertising, dar in 1998 a debutat in publicitate ca project manager pentru o activare si de atunci totul s-a schimbat si lumea s-a invartit mai repede. Răzvan Vasiloiu, co-owner the Syndicate, povesteste ca ”pe atunci” propunerile se trimiteau prin fax, prezentarile sa faceau pe boarduri colorate, munca lor parea cruciala si advertisingul era totul. Intre timp, a invatat ca fiecare caramida contribuie la constructia reusita a unui brand. 

Cred ca schimbarile sunt si punct. Nu sunt schimbari in bine sau rau. Daca nu te adaptezi, atunci crezi ca schimbarea e in rau. Cea mai mare schimbare in acesti multi ani a fost aparitia internetului, iar impactul in advertising a fost enorm si va continua, spune Răzvan

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related