Prince Fatty, Shniece & Horseman - Dub Model (Lil Obeah & Marius Costache Remix)

Prince Fatty, Shniece & Horseman - Dub Model (Lil Obeah & Marius Costache Remix)
Colaj de Cristiana Bucureci

Este vinerea platformei Bandcamp și the Sound of Art to Come prezintă un nou material discografic.

„Prince Fatty este Damien Hirst al reggae-ului, dub-ului și ska-ului din Marea Britanie și, la fel ca Regele Midas, orice atinge se transformă într-o nebunie de aur pentru soundsystems. Doar apăsați play la versiunea sa a The Model de Kraftwerk și veții vedea. A fost o binecuvântare pentru noi în Transilvania pe vremea comunistă și nu numai să auzim acea melodie originală difuzată de John Peel sau dj-ii de la Radio Europa Liberă. Așa că, atunci când Fatty a lansat un pachet de stem-uri, a fost ca o profeție împlinită: trebuie să o remixăm!

Prince Fatty, alias Mike Pelanconi, a început proiectul muzical ca pe un omagiu direct adus lui King Tubby și, în timp ce lucram la remix, am ținut cont de colaborările lui cu Lilly Allen, Hollie Cook, Shniece, The Last Poets, Horseman, Mad Professor, Earl 16, Little Roy, Winston Francis, Gaudi, Mutant Hi-Fi și The Skints. Admirăm și ascultăm constant versiunile sale ale pieselor de Jefferson Airplane, Tina Turner, Dennis Brown, John Holt, Max Romeo, The Eternals, Cypress Hill, Snoop Dogg, Nirvana, Old Dirty Bastard & Kelis și The Whispers. Prince Fatty are câteva remixuri superbe realizate pentru Manu Chao, Mattafix, Natty, Mungo’s Hi-Fi, Nostalgia 77, Dele Sosimi și Tim Burgess.

Melodiile lui sunt imnuri pentru soundsystems, cu bas puternic și tobe balansate, care te fac să gândești și să dansezi în același timp, și am ales să remixăm The Model și să creăm o punte pentru a conecta reggae, dub cu disco, electronic și hip-hop. În timp ce am încetinit versiunea originală și l-am pus pe Horseman să strige Kraftwerk în mod corespunzător, la realizarea versiunilor, Cristiana Bucureci Directoarea artistică the Sound of Art to Come, a adaptat versurile și le-a cântat în română și eu am ales să aduc un omagiu originalului cântat în germană.”, Obeah.

Prince Fatty, alias Mike Pelanconi, este un producător de top din Marea Britanie, care combină stilurile reggae, dub, ska, dancehall și hip-hop și și-a început proiectul ca un omagiu direct adus lui King Tubby. Producțiile sale analogice constau în colaborări interesante cu Horseman, Shniece, Mad Professor, The Skints, Hollie Cook, Little Roy, The Last Poets, Winston Francis, Earl 16, Mungo’s Hi-Fi, Mutant Hi-Fi, Monkey Man și Gaudi.

Prințul Fatty este renumit pentru munca sa de inginer de sunet, înregistrare, mixare și masterizare a sunetelor jamaicane încă din 1996. A început în Lion Music Studio, înregistrând pentru trupele labelului Acid Jazz Records precum Brand New Heavies, N'Dea Davenport și legende jamaicane precum Gregory Isaacs, Marcia Griffiths, Dennis Alcapone, Big Youth, Cornel Campbell, Dub Syndicate și Tippa Irie. Portofoliul său include artiști de muzică de mare profil, de la pop la rock la hip-hop și electronic: Lily Allen, Grahan Coxon de la Blur, Kula Shaker, A Tribe Called Quest, Pharcyde, The Sugar Hill Gang, Luciano, Capelton, Nostalgia 77 și Orchestra Simfonică și Corul Radio Macedonian.

Cu versiunile sale celebre, Prince a creat întotdeauna o punte între reggae, dub, ska, rock, disco, electronic și hip-hop, iar albumele sale prezintă adesea clasice reînregistrate precum: Shimmy Shimmy Ya, Gin & Juice, Got Your Money. , Insane in the Brain, The Model, Fever, Take Me As I Am, Black Rabbit aka White Rabbit, Wet Dream, The Beat Goes On, Police In Helicopter și un album complet de coveruri Nirvana în stil reggae cu Little Roy numit Battle For Seattle.

The Sound of Art to Come Records este o casă de discuri din Transilvania, care găzduiește Dub, proscriși de muzică electronică și experimentală și nonconformiști exploratori. Adânc în inima României, SoAC transmite din dimensiunea The Shape of Dub to Come. Labelul curatoriază, colează și remixează Duppy dubs și Duppy Riddims inspirate de coloanele sonore jamaicane pentru filme de groază.

După zece ani de muzică eclectică, muzicianul fantomă dub din România s-a acordat la o altă frecvență creând Lil Obeah din Transilvania. Când vine vorba de sunetul său, el îl definește ca dub duppy dintr-un univers paralel. Obeah colaborează cu profesioniști din domeniul muzicii, de la producătorul bucureștean Marius Costache de la Studio148 la vedete internaționale precum Dub Colossus, Transglobal Underground și Dreadsquad. Remixurile sale includ artiști locali precum Tony Baboon, Oigăn și Ana Ularu și branduri de dub și reggae precum Dubmatix, Dub Pistols, Prince Fatty, Ghetto Priest și Denise Sherwood, dar și trupe fictive precum Reefah Madniss din Berlin.

Artistul consideră muzica dub artă sonoră și își propune să creeze o coloană sonoră de film horror românesc imaginar.

Drums - Horseman
Percussion - Lenny Edwards and Horseman
Bass - Black Steel
Guitar - Kashta Tafari
Keyboards - Bubblers and Omar
Lead Vocal: Shniece McMenamin & Horseman
Original Produced and Mixed by Prince Fatty
Mastered by Frank at The Carvery, London
Art Direction & Collage by Cristiana Bucureci
Remix by Coshmelin & Lil Obeah
Mix, Master, Additional sounds by Marius Costache
All the best from Transylvania.

Tags: Transylvania, Electronic, Dub, Prince Fatty, Shnice, Horseman, Lil Obeah, Marius Costache, Kraftwerk, soundtrack, Romania, krautdub

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related