[Cine a furat Craciunul] Mihnea Gheorghita: Sunt lucruri care pe mine mă scot din sărite în spoturile de Crăciun. Aș zice, fericirea aia generală, atunci când cineva deschide un cadou

[Cine a furat Craciunul] Mihnea Gheorghita: Sunt lucruri care pe mine mă scot din sărite în spoturile de Crăciun. Aș zice, fericirea aia generală, atunci când cineva deschide un cadou

Sunt doua indicii care anunta venirea Craciunului: chat-urile de Teams sau Zoom-urile trecute în calendar cu „X-mas 2021”, si Mariah Carey – punctul vulnerabil al lui Mihnea Gheorghita, copywriter Publicis. El vede perioada Crăciunului ca Superbowl-ul ad-urilor românești, dar nu gaseste diferente prea mari in procesul creativ sau in modul de lucru al campaniilor, fata de restul anului. Inspiratia, poate veni de oriunde:

Din alte campanii de sărbători. Din copilărie. Din vreo discuție purtată la cafea în martie când, în loc să te gândești la ce aveai atunci, te-ai gândit la ceva de Crăciun și ți-ai zis „cum ar fi?”. Din contextul social. Din dorința de a vinde, condamnând dorința de a cumpăra. Din suflet.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related