[PR 2022] Cristi Dimitriu & Cătălina Steriu: Va crește importanța comunicării interne și proiectelor de employer branding, având în vedere că acum oamenii privesc cu totul diferit joburile

[PR 2022] Cristi Dimitriu & Cătălina Steriu: Va crește importanța comunicării interne și proiectelor de employer branding, având în vedere că acum oamenii privesc cu totul diferit joburile

La începutul lui 2021, toată lumea spera că va fi anul revenirii și al miracolelor economice. N-a fost chiar așa, dar perseverența oamenilor de business din toate domeniile a făcut ca obiectivele de comunicare să fie atinse chiar și într-un context anevoios.

Asta i-a bucurat pe Cristi Dimitriu și Cătălina Steriu, co-ownerii agenției de comunicare specializată în consultanță strategică, PR și evenimente de business Plurivox. Totuși, Cristi simte că e nevoie ca toate companiile să treacă de șablonul de comunicare “perioada de criză generată de pandemie a fost de fapt o provocare, o oportunitate de a ne reinventa”. Și-au propus de la 2022 să fie mai bun decât anul precedent, să exploreze piața externă și să dezvolte proiecte în sectoare precum pharma sau imobiliare

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related